צפו במחאה

ילדי ויליאמסבורג הפגינו על אופניים: "רוצים קעמפ"

מושל העיר ניו יורק החליט לאסור את קיום הקעמפים, וראש עיריית ניו יורק סוגר את הפארקים בשכונות החרדיות • הילדים יצאו להפגין, ובראיון ל'כיכר' זועמים: "אין חולי קורונה" (בעולם)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ההפגנה ביום שישי (צילום: מתוך טוויטר)

יהודי ניו יורק זועמים: היום (ראשון), הם מתכננים לצאת ולהפגין שוב אחרי מחאת הילדים רוכבי האופניים ביום שישי האחרון. הרקע: טענה להתעללות בהם, למרות העובדה שאין עליה בקרב חולי הקורונה החרדים.

את מאשימים את מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קואמו, שהחליט לאסור על הגעת יהודים לנפוש בהרי הקסטילס. בנוסף, האיסור של ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו, שהילדים יצאו לשחק בפארק העירוני.

איש העסקים מאיר ברנשטיין מניו יורק, עושה סדר בשיחה עם 'כיכר השבת': "ביום שישי, הייתה הפגנת מחאה של ילדי ויליאמסבורג, על החלטתו של מושל ניו יורק, לא לאפשר קיום 'קעמפים' בחודשי הקיץ - השנה. אתם חייבים להבין, זה קריטי בשביל יהודי ניו יורק לנסוע להרים, הם לא יכולים בלי זה, ולכן הם החליטו למחות על החלטת מושל ניו יורק".

לגבי ההפגנה שתתקיים היום, מסביר ברנשטיין ל'כיכר השבת: "מדובר בעניין חמור שבעתיים, בזמן שמשטרת ניו יורק, לא מצליחה להשתלט על הפורעים - הבוזזים, היא נשמעת להוראת ראש העיר - דה בלאזיו, וכל פעם שאמא יהודיה יוצאת לגינה לשחק, ישר מתנפלים עליה שוטרים".

"זה מצב הזוי", מוסיף ברנשטיין, "תבינו, הקורונה בניו יורק היהודית - הסתיימה, כבר חודש שאין חולים חדשים עם תסמינים וברוך השם המצב השתפר לאין שיעור. ההחלטה של ראש העיר היא מקוממת, זה נטו אנטישמיות, אין שום סיבה שהילד לא יוכל לשחק בגינה".

"הוא פשוט עושה את זה כי הוא יכול ועל זה יוצאת המחאה, זה פשוט רשעות ונבזות שאין כדוגמתה, אנחנו מקווים שקול זעקת הילדים - יישמע, ושכולם יבואו היום למחות על כך בפלטבוש - זה מחאה של כל החרדים בניו יורק", מסכם ברנשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר