"מבוקש זמן רב"

מאה שערים: המשטרה הצליחה ללכוד את הנער החמקמק

המשטרה עצרה הערב במא"ש, נער בן 14, שהיה מבוקש כבר זמן רב ע"י המשטרה, בגין אלימות נגד שוטרים ובהפרת הסדר הציבורי, אך הצליח לחמוק מהמשטרה כל פעם מחדש (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה. הפגנה בירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המשטרה עצרה הערב (ראשון), במאה שערים, נער בן 14 שהיה מבוקש כבר זמן רב ע"י המשטרה, בגין אלימות נגד שוטרים ובהפרת הסדר הציבורי, אך הצליח כל פעם מחדש לחמוק מהשוטרים.

כוח של בילוש משטרתי ערך הערב, מארב מתוכנן במאה שערים - ועצר קטין בן 14, תושב שכונת גאולה, מדובר בנער שהשתתף בעשרות אירועים של הפגנות במאה שערים, וחשוד באלימות נגד שוטרים ובהפרת הסדר הציבורי.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מחוז ירושלים, מנהל אחרי הנער מצוד כבר שבועות ארוכים, במשך השבועות האחרונים, הבילוש הגיע לביתו מספר רב של פעמים בשבתות ובחגים, אך לא הצליח לעצור אותו.

הפגנה במאה שערים ביום חמישי האחרון (חיים גולדברג)

הנער בן ה-14, היה ככל הנראה, מודע היטב למאמצי הבילוש לתפוס אותו, ולכן הוא ניהל בריחה מתוחכמת נגד הבילוש - מה שמנע מהבילוש כאמור, לעצור אותו.

אמנם, אין זה מעצרו הראשון של אותו נער, אך כעת מדובר במעצר דרמטי ביותר, והוא יובא לחקירה שבסופה יוחלט האם לבקש להאריך את מעצרו או שלא.

בתוך כך, ממשטרת ישראל נמסר: כי "כוחות משטרת ישראל פעלו באזור כיכר השבת בירושלים בעקבות מחאה, במהלכה ניסו המפגינים לחסום את התנועה במקום. השוטרים פינו אותם ובתוך כך עצרו חשוד שהפר את הסדר במקום. הציר פתוח לתנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר