"מסית לאלימות"

לפיד במתקפה: "נתניהו מסוכן וראש ממשלה לא לגיטימי"

יו"ר האופוזיציה, תוקף שוב בפתח ישיבת הסיעה השבועית את ראש הממשלה, והפעם ברקע הקריאה להכניס לכלא את רביב דרוקר ומכתבי האיומים שקיבלו שופטים • צפו במתקפה (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת)

יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד קרא במלך ישיבת הסיעה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש ממשלה לא לגיטימי".

לפיד התייחס בפתח נאומו לדבריו של רה"מ נתניהו נגד העיתונאי רביב דרוקר, ואמר: "תשאלו את עצמכם, חייו של מי בסכנה גדולה יותר, מי בסכנה גדולה יותר של אלימות ורצח: השופטת אסתר חיות, או נתניהו? אביחי מנדלבליט, או נתניהו? ליאת בן ארי, או נתניהו? רביב דרוקר או נתניהו? אמנון אברמוביץ' או נתניהו? גיא פלג או נתניהו?".

"זה מה שקורה כשבראש המדינה עומד נאשם בעבירות פליליות חמורות. זה מה שקורה כשיש ראש ממשלה שאיבד את הברקסים. זה מה שקורה כשהשותפים שלו הפכו לתעודת כשרות. תלויים אצלו על הקיר במשרד. נתניהו הוא ראש ממשלה לא לגיטימי".

הח"כ הוסיף, "הוא נאשם בפלילים. הוא מסית לאלימות. הוא מחליש את המדינה במקום לחזק אותה. הוא לא בסכנה, הוא מסוכן".

לפיד תקף אף את שותפיו מהעבר הלא רחוק ואמר: "אנחנו שמים השבוע על שולחן הכנסת את הצעת החוק שאומרת שאדם שיש לו כתבי אישום אינו יכול לכהן כראש ממשלה. אני חתום על הצעת החוק הזו, אבל לא כתבתי אותה לבד. כתבתי אותה יחד עם בני גנץ וגבי אשכנזי".

"הם אמרו לי שהם מאמינים בה בכל ליבם. הם אמרו לבוחרים שאלה הערכים שלהם והם לעולם לא יוותרו עליהם".

"יש להם פה הזדמנות להחזיר משהו ממה שנותר מכבודם. להיות שוב אנשים עם עמוד שדרה לא מגומי. אני קורא לסיעת כחול לבן לתמוך בהצעת החוק של עצמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר