בנט זעם • צפו

נדחו ברוב: שלוש ההצעות אי האמון שהגישה האופוזיציה

חברי הקואליציה דחו הערב, את שלוש ההצעות אי האמון בנושא נגיף הקורונה, שהגישו סיעות האופוזיציה; יש עתיד-תל"ם, הסיעות הערביות וימינה - ברוב גדול (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן)

חברי הקואליציה דחו הערב (שני), את שלוש ההצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה; יש עתיד-תל"ם, הסיעות הערביות וימינה - ברוב גדול.

הצעת אי האמון של מפלגת ימינה נסובה אודות, מחדל הטיפול בקורונה, וחבר הכנסת נפתלי בנט נשא נאום נזעם כנגד הממשלה, אך ההצעה נדחתה ברוב של 65 מתנגדים לעומת 29 תומכים.

ההצעה של חברי הרשימה המשותפת כנגד הממשלה היתה אודות מחדל הממשלה בטיפול בפשיעה בחברה הערבית, גם הצעה זו נדחתה ברוב של 65 מתנגדים לעומת 31 תומכים ונמנע אחד.

הנאום של בנט במליאה (ערוץ הכנסת)

הצעת אי האמון כנגד הממשלה של סיעת יש עתיד-תל"ם, עסקה בסוגיית כישלון הממשלה בהתמודדות עם המשבר הכלכלי, אך גם היא נדחתה ברוב של 63 מתנגדים לעומת 44 תומכים.

שר הבריאות יולי אדלשטיין השיב להצעה של ימינה ואמר: "לגבי התוצאה של הדגימות והבדיקות. טיפלנו במצב הזה של צוואר בקבוק. נכון להיום ניתן לבצע באופן אמיתי 15,000-17,000 בדיקות ביום ב-37 מעבדות. בשבועות הקרובים היקף ביצוע הבדיקות יעלה לכ-40,000 ביום".

עוד הוסיף אדלשטיין: "בנוסף לבדיקות, צריך להגביר משמעותית גם את האכיפה, לצד הסברה נכונה שאנחנו מבצעים גם בעצם ימים אלו. אין איש בישראל שלא יודע מהם שלושת כללי משרד הבריאות לשמירה מהקורונה. אני מדגיש, אכיפה טובה תמנע סגירה של המשק".

"לצערי הרב, לא כולם, גם בבניין הזה, גם במליאה הזו. אנשים שהסתכלו לי בעיניים כשהערתי להם על המסכה ואמרו: יולי, עזוב אותי, אל תהיה כמו כל הנודניקים, אין שום קורונה".

"לחלק גדול מהאנשים לא אכפת מכללי זהירות בסיסיים, וכשאחר כך אומרים לנו, אסור לסגור – אני יודע שאסור לסגור, אבל איך אני לא אסגור אם אנשים לא עושים דברים אלמנטריים? בינתיים מחזיקים מעמד אבל מאוד-מאוד צמאים לשיתוף פעולה של הציבור ועוד יותר לדוגמה אישית של נבחרי ציבור בתחום הזה", סיים אדלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר