צפו

לראשונה מאז משבר הקורונה: ה'משמחים' חזרו לבתי החולים

לאחר כשלושה חודשים, מאז החל נגיף הקורונה להתפשט בישראל, שאנשי החסד ה'משמחים' הורחקו כמו כולם מבתי החולים השונים - התרגשו החולים לפגוש אותם שוב. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ה'משמחים' חוזרים לבי החולים: מאז תחילתו של משבר הקורונה, בתי החולים ברחבי הארץ הגבילו כידוע את כניסתם של מלווים לבתי החולים, ואסרו באופן גורף על כניסתם של ארגוני המתנדבים.

בימים האחרונים, לאחר המעבר לשגרת הקורונה - ובהתייעצות עם משרד הבריאות - נכנסה בפעם הראשונה לבית החולים שיבא קבוצה של מתנדבים, באופן מבוקר ובהתאם לשורת הנחיות על מנת למנוע חלילה מקרים של הדבקה במקום.

המתנדבים שחידשו את פעילותם במוצאי השבת האחרונה, בהובלתו של הרב נתן צישינסקי, הגיעו מצוידים בהרבה מצב רוח וכלי נגינה, על מנת לשמח את החולים - שחלקם כבר שבועות ארוכים לא פגשו את ה'משמחים', ובשל הקורונה גם נמנעו מהם ביקורים שלא על ידי בני משפחה בדרגה ראשונה.

הצטרפו אליהם, לערב זה, הזמר יחיאל ליכטיגר וילד הפלא מוטי גרינבוים, שיחדיו הרקידו את המתנדבים המסורים.

שעה ארוכה פיזזו המתנדבים ושמחו את לבבות החולים, תוך הקפדה מלאה על כל כללי הריחוק החברתי. החולים, שהופתעו מכניסת המתנדבים לבית החולים, שמחו מאוד על האירוע, והביעו תקווה כי בקרוב יוכלו המתנדבים להגיע ולעזור בתדירות גבוהה יותר, כמו בעבר, טרם משבר הקורונה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר