"להוריד את הסטיגמה"

ח"כ גפני לשר הבריאות: "הסגר על בני ברק - עוול לחרדים"

במהלך בקורו של שר הבריאות יולי אדלשטיין בבני ברק, הבהיר בפניו ח"כ גפני, יו"ר ועדת הכספים, כי הסגר שהוטל על העיר בני ברק היה עוול לחרדים וביקש ממנו להוריד את הסטיגמה • תיעוד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ביקש משר הבריאות יולי אדלשטיין למגר את ההסתה ולהפסיק את הסטיגמות כלפי הציבור החרדי שנוצרו עם התפרצות נגיף הקורונה, והחלת הסגר על העיר בני ברק בגל הראשון.

במהלך סיור שקיים היום (שלישי) שר הבריאות אדלשטיין בעיר בני ברק יחד עם יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, טען גפני כי "נעשה עוול לציבור החרדי בכך שעשו סגר על בני ברק, זה יצר תדמית לא נכונה, בריכוזים החרדיים שומרים מכל משמר על הנחיות משרד הבריאות".

(צילום: ללא קרדיט)

גפני הוסיף ואמר: "אני מבקש ממך השר אדלשטיין, ביכולת שלך - את הסטיגמה הזאת להוריד מהציבור החרדי, זה פשוט לא נכון! אני מזמין אותך לסייר ולראות את השמירה הקפדנית של הציבור החרדי בהוראת הרבנים על כללי משרד הבריאות".

ליצמן: "להטיל סגר" (צילומסך)

כזכור, היה זה דווקא שר הבריאות לשעבר, יעקב ליצמן, שהצהיר בראיון ל'ידיעות אחרונות' כי "צריך להטיל סגר על בני ברק", הוא נימק זאת בכך ש"המצב שם נורא ואיום, כל יום שעובר הוא פיקוח נפש".

מאוחר יותר, חזר בו ליצמן מהדברים ואמר בראיון ל'ישראל היום', כי "יכול להיות שבבני ברק הייתי צריך לטפל בצורה אחרת. יכול להיות שלא היה צריך סגר. יכול להיות שהייתי צריך לסגור רק שכונות שנגועות, ולא את כל העיר, כמו שעשו בירושלים וכמו שעושים היום בבית שמש".

(צילום: ללא קרדיט)

אל הביקור של השניים בבית החולים 'מעייני הישועה' בעיר הצטרפו גם סגן השר יואב קיש, מנכ"ל בית החולים שלמה רוטשילד והמנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד.

בין היתר השר ביקר במחלקת טיפול נמרץ, מחלקת בריאות הנפש, בה גם שיחק פינג פונג מול אחד ממתמודדי הנפש במחלקה, ב"בית הירוק" בבית החולים ובמחלקות נוספות.

(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)

כזכור, אתמול, נזף השר אדלשטיין במהלך נאום במליאה בחברי הכנסת, בנוגע להתנהלותם מול נגיף הקורונה ואמר: "חברי כנסת מסתובבים כאן בלי מסיכות וקוראים לי נודניק כשאני מעיר להם, אבל מפעילים קשרים, רצים ריצת אמוק ועוקפים את התור כשהם חוששים שנדבקו בקורונה".

אדלשטיין מתח ביקורת על הח"כים, כששאל אותם: "איפה הדוגמה האישית?", והזהיר כי "אם לא נקפיד על ההנחיות - לא נצליח להחזיק את המשק פתוח לאורך זמן".‬

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר