פרסום ראשון

מודיעין עילית: מורה חלתה; בית הספר החסידי - נסגר

בית הספר החסידי הגדול במודיעין עילית, "בית יעקב - חסדי אבות", בשכונת ברכפלד, נסגר בעקבות מורה מקצועית שהתגלתה כנשאית של נגיף הקורונה | כל הפרטים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Aloni/FLASH90)

בית הספר החסידי הגדול במודיעין עילית, "בית יעקב - חסדי אבות", בשכונת ברכפלד, נסגר בצהריים (שלישי) בעקבות מורה שהתגלתה כנשאית של נגיף הקורונה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

המורה משמשת כמורה מקצועית בבית הספר ומתוקף תפקידה הסתובבה בימים האחרונים בכמה כיתות. בעקבות כך, עם קבלת התשובה כי היא נשאית של הנגיף, כל התלמידות בכיתות בהן שהתה - ייכנסו לבידוד.

ל'כיכר השבת' נודע כי הכיתות שייכנסו לבידוד הן כיתות א', ד', ו' וז'. בנוסף, כאמור, בית הספר ייסגר עד יום שישי הבא, בעוד כשבוע וחצי, במלאות 14 יום לשהות המורה בבית הספר.

בהנהלת בית הספר מדגישים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי כלל המורות לימדו עם מיגוניות, והקפידו על כל ההוראות וההנחיות של משרד הבריאות ומשרד החינוך, אך למרות זאת ההנחיה היא לסגור את בית הספר, וכך נעשה.

מוקדם יותר היום נחשף ב'כיכר השבת' כי עשרות ילדים בתלמוד תורה ומכינה 'הרמן' במודיעין עילית נשלחו לבידוד, לאחר שהמפקח קיבל תשובה חיובית לנגיף הקורונה.

הורי הילדים המודאגים, בכיתות ו', ז' וח', ממתינים כעת להסברים ממשרד הבריאות, כדי לדעת האם בניהם יצטרכו לעבור בדיקת קורונה.

מוסד חינוכי נוסף במודיעין עילית שנפגע בשל אותו חולה הוא תלמוד תורה קרלין, שם המפקח במכינה משמש כ'מלמד'. תלמידי תלמוד התורה נשלחו לביתם ובהנהלה מחכים לתשובות ממשרד הבריאות מי מהם יצטרך להיכנס לבידוד.

יצוין, כי אלו הם החיידרים הראשונים הנסגרים במודיעין עילית בגל הקורונה הנוכחי. מקרים קודמים, בת"ת נתיבות התורה ובת"ת דרכי יושר, הובילו לבידוד נקודתי בלבד.

כמו כן, בית ספר 'בית יעקב - היובל' בשכונת בית וגן בירושלים נסגר היום, לאחר שאחת המורות קיבלה תשובה חיובית לנגיף הקורונה. בהודעה שהוציאה הנהלת בית הספר להורים נאמר: "במהלך יום הלימודים התגלתה בבית ספרינו מורה חיובית לקורונה. אנו מאחלים לה רפואה שלמה. אנו מבקשים להתעדכן באופן שוטף במרחב הקולי של בית הספר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר