אבישי רוזן בסינגל חדש לזכר החייל שנפל

הזמר והיוצר, ילד הפלא לשעבר, אבישי רוזן, בסינגל חדש "למה מלחמה", אותו כתב והלחין כבן יחיד לאחר ששמע על נפילתו של עמית בן יגאל שאף הוא היה בן יחיד. עיבוד: אוהד דרשן (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

ילד הפלא לשעבר, אבישי רוזן, שהחל את דרכו בלהקת הקינדרלך ולאחריה הוציא שני אלבומי סולו, בסינגל חדש שכתב לזכרו של עמית בן יגאל הי"ד שנפל במהלך פעילות צה"ל. רוזן מנהל היום את מקהלת 'טריווקאל' המלווה בין היתר את יעקב שוואקי בהופעותיו השונות.

אבישי רוזן: אולי בגלל שאני גם בן יחיד להורה, הרצח של עמית בן יגאל נגע בי ככה. כשראיתי את אמא שלי צופה בחדשות עם דמעות בעיניים, דמיינתי לשנייה מה היה קורה אם ואם, גם אני משרת בצה"ל ובמציאות אחרת או בנסיבות אחרות אני הייתי יכול לעמוד שם, בנקודה המדויקת בה הוא עמד, במקומו...

דמיינתי איך החיים של אמא שלי היו נשרפים ונעלמים ברגע, דמיינתי את הכאב שיש בגדיעת העץ, בידיעה שאחרייך אין מי שישמור את הלפיד, דמיינתי את החושך שברגע אחד משתלט בבית, ומתוך התמונה הזאת, של הורה שיורדת עליו ברגע ההבנה שאין ואולי כבר לא תיהיה לו המשכיות- כתבתי את השיר ׳למה מלחמה׳.

האמת שלא הוצאתי שיר כבר קרוב לחמש שנים, וזה לא סינגל רשמי, ואין מאחוריו את כל הבלגן שיש מאחורי סינגל, ואין תמונה מפוצצת ויחסי ציבור מטורפים, אבל הרגשתי שאני פשוט חייב להוציא את הצעקה הזאת החוצה, בתפילה שהוא יהיה האחרון, בתפילה שלא יצטרף לכאוב ככה לאף אחד, בתפילה ששום אבא ואמא לא יצטרכו לבכות על הקבר של הבן שלהם כי זה פשוט מטורף, כואב ומטורף. למה אי אפשר פה בשלום?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר