"מזמין לתבוע אותי"

אהוד אולמרט באולפן: 'בנימין נתניהו - ראש משפחת פשע'

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, במתקפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלדבריו עומד בראש משפחת פשע • אולמרט מזהיר מפני רצח שופטים - בצל ההסתה נגד מערכת המשפט (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, צופה מהצד על משפט ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וטוען כי נתניהו הוא ראש משפחת פשע. אולמרט מזהיר מפני פגיעה בשופטים, בצל המתקפות נגדם. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדברי אולמרט: "רוני אלשיך, אני מכיר אותו, הוא היה פקוד שלי כשהייתי רה"מ, הוא פושע שתפר תיקים לבנימין נתניהו?".

אבל נתניהו תוקף את הפרקליטות שתפרו לו תיק, גם אתה תקפת את פרקליט המדינה משה לדור שרדף אותך?

"מתי תקפתי? עשר שנים אחרי. אני בחרתי להתפטר, לא יכול להיות מצב שרה"מ נאבק בכל הגורמים שכפופים לו. עשר שנים לקחת לי כדי לכתוב דברים נגד אדם אחד. לעומת זה, נתניהו גרם ללכתו של מפכ"ל המשטרה, הוא וכל סביבתו מנהלים מאבק ומסית, הוא ובנו והשרים, נגד היועץ המשפטי לממשלה".

באשר לאיומים על שופטי בית המשפט העליון, טוען אולמרט: "אני אומר פה, אני מזמין את ראש הממשלה לתבוע אותי על הוצאת דיבה. כל האיומים הללו נעשים בהשראתו כתוצאה מההתקפות שלו".

אולמרט התייחס לתיק 4000, תיק בזק -וואלה, ואמר: "את האמת נדע כשיהיה משפט. היה מדובר על כך שרה"מ נותן הטבות. אנחנו שומעים מהבעלים של בזק שהערך הכספי של ההחלטה של רה"מ בעניינו היה שווה כמיליארד שקל, זה שייך לעסק שוחד".

רה"מ לשעבר תוקף בחריפות: "מדובר על עסקת שוחד בין שני נוכלים. אחד ראש משפחת פשע ואחד חברה שרוצה לדאוג לכיס שלו".

לדבריו: "ההסתה שלו הסתיימה ברצח לפני 25 שנה. ואני אומר לך, ההסתה שלו כעת נגד הפרקליטות, המשטרה והשופטים - עלולה להסתיים בדבר דומה".

הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר