המקורבים מבהירים

"הרב מצגר לא חתם על התעודה המזויפת על שם מאיר ביטון"

תחקיר 'כיכר השבת' בנוגע לתעודת ההסמכה למשגיח כשרות על שמו של מנכ"ל 'איגוד הרבנים בישראל', מוביל להכחשה גורפת מצד מקורבי הרב הראשי לשעבר: "הוא לא חתם" (חרדים)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

מקורבי הרב הראשי לשעבר, הרב יונה מצגר מבהירים הבוקר (חמישי) בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הרב לא חתם לא התעודה המזויפת הנושאת את שמו של מאיר ביטון, מנכ"ל גוף הכשרות הפרטי בשם 'איגוד הרבנים בישראל'.

במכתב, שהוכח כמזויף, נכתב כי לאחר שלמד בקורס, ראוי מאיר ביטון להיות משגיח כשרות. ברבנות הראשית טענו כי ביטון מעולם לא קיבל מהם אישור.

רפי יוחאי, מנהל היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות, פירט כי לפי התאריך, מדובר בתעודה שניתנה לביטון כאשר היה בגיל בר מצווה, וכי הרב מצגר טרם נכנס אז לתפקידו.

בשל ההבנה המוטעית כי כביכול הרב מצגר חתם על המכתב המזויף, מבהירים מקורביו כי מדובר בטעות, וכי הרב לא חתם על אותו אישור.

הם מציינים כהוכחה נוספת את העובדה שחתום שם בשם "מרן הרב יונה מצגר הרב הראשי לישראל". לדבריהם, מעולם לא חתם הרב מצגר עם התואר "מרן".

הרב מצגר בבית הגר"ח קנייבסקי (צילום: יהונתן פרטוש)

יצוין כי בתגובה לתחקיר אתמול, טען עו"ד איתי יפה המייצג את מאיר ביטון כי מדובר ב"רדיפה מטעם הרבנות", והציג תעודה אחרת, אותו כביכול קיבל ביטון מהראש"ל הגר"י יוסף - אך כאמור, ברבנות מתעקשים כי ביטון לא קיבל כלל את האישור להיות משגיח כשרות.

בנוגע לתעודה עם חתימתו המזויפת של הרב מצגר, אמר עו"ד יפה כי מדובר בתעודה שנשלחה בטעות על ידי מרכז ש.ח.ם. - שם סירבו להגיב לפניית 'כיכר השבת' בנידון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר