סערת הסרטון

פעיל בדואי מאיים על הרב גזהיי: "תתנצל בפני הערבים או תשלם"

הסרטון עם דבריו של הרב ברוך גזהיי על הנשים המוסלמיות, שעורר השבוע סערה ומנע את כניסתו לכנסת מטעם ש"ס, מנוצל על ידי פעיל בדואי לאיום בפגיעה קשה בכיסו (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
דבריו הפוגעניים של גזהיי (צילום: מתוך יוטיוב)

דבריו של הרב ברוך גזהיי (ש"ס) על ערבים, שכבר הובילו להודעת היו"ר דרעי כי הוא לא ישמש כח"כ מטעם מפלגתו, גוררים כעת ניסיון להוצאת פיצוי מכיסו לטובת עמותה בדואית הפועלת למען דו קיום.

כזכור, בסרטון שנחשף השבוע ערב השבעת המתוכננת לכנסת, נחשף גזהיי בדבריו מהעבר הרחוק, על הרעלה שעוטות מוסלמיות על ראשן. "אלה שאתה רואה אותן עם הזה, ככה של הערבים, זה מרוב פיצוצים שהיא קיבלה בפנים", אמר הרב, והוסיף: "אין ערבי יפה. ראית פעם ערבי יפה? אין דבר כזה. לערבים יש ריח של מדורה".

כעת מתברר כי יש מי שמבקש להרוויח כספים מהדברים שעוררו סערה. עיזאת אבו רביעה, תושב כסייפה, שיגר היום (חמישי) לגזהיי התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים, וכתב: "ברצוני להביע זעזוע מדבריו של הרב ברוך גזהיי, אשר פורסמו לאחרונה בכלי התקשורת וברשתות החברתיות".

"הרב מתבקש לפרסם התנצלות, ולהעביר תרומה על סך 22,222 שקלים לעמותה בדואית, המקדמת ערכי דו קיום ומלחמה בגזענות, אחרת, יינקטו נגדו צעדים משפטיים", הזהיר אותו אבו רביעה, והסביר: "דבריך מהווים עוולה אזרחית וכן עבירה פלילית לאור הוראות חוק איסור לשון הרע, תשכ"ה - 1691".

לדבריו, "הרב גזהיי המזוהה עם תנועת ש"ס, לא חסך משבט לשונו, מילים מורעלות אשר הטיח בערבים ובמיוחד בבדואים, וכמובן בכלל הנשים. דבריו הם דברי שטנה, אשר מהולים בגזענות וברשעות וכמובן לשון הרע".

"אני מתפלא שאף אחד ממנהיגי וקברניטי המדינה, כולל ראש הממשלה נתניהו, לא גינו את דבריו של הרב. יש לי הרבה מאוד מה לומר אבל קצרה היריעה מלהכיל", כתב אבו רביעה, וחתם: "בדואי וערבי גאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר