צפו בסרטון

עומר אדם חיזק את הקהילה היהודית בדובאי

הזמר הישראלי המצליח פנה לקהילה היהודית המפתיעה בדובאי בסרטון שהופץ בין היתר על ידי משרד החוץ הישראלי. בסרטון בירך אדם גם את מנהיגי האמירות הערבית (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

כוכב הזמר המזרחי בישראל, עומר אדם, פרסם אמש (חמישי) מסר מיוחד ומחזק לאנשי הקהילה היהודית באמירות דובאי שבאיחוד האמירויות הערביות.

בסרטון שפורסם בחשבון הטוויטר הרשמי של מדינת ישראל שפונה לעולם הערבי, אמר אדם כך: ‏"לכל הקהילה היהודית בדובאי, ובראשם מר סולי וולף. ‏אני רוצה לחזק את ידכם ‏ ‏על כל התרומה, ‏על כל מה שאתם ‏עושים למען הקהילה היהודית".

בהמשך דבריו אמר: "אני גם רוצה גם בהזדמנות ‏הזאת ‏למסור ‏תודה רבה לשני אנשים חשובים ‏מאוד: לנשיא איחוד האמירויות שייח' חאמד בן חליפה אל-נחייאן ‏ומנהיג דובאי מוחמד בן ראשיד אל מכתום - תודה רבה לכם, ‏אוהב אתכם. ‏בעזרת השם ניפגש בקרוב בדובאי".

כאמור, בקהילה היהודית בדובאי אשר מתפתחת בשנים האחרונות, יש היום כ-2,000 יהודים, אוכל כשר למהדרין, 2 בתי כנסת, ולאחרונה אף נפתח במקום תלמוד תורה שבו מתחנכים כארבעים ילדים.

סולי וולף, נשיא הקהילה היהודית בדובאי, סיפר לאחרונה לעיתונאי שלומי זייאנץ, כתב המגזין האמריקאי 'עמי', על חיי היהודים, ושיבח את סיוע השלטונות לקהילה היהודית בשגרה ובחגים: "בשבתות אנו מתפללים למען השליטים, המדינה והצבא", לדבריו: "יש פוטנציאל רב לשת"פ בין ישראל לאמירויות בתחומים שונים. אני מזמין את כולם לבקר פה, אין מה לפחד הכל בטוח פה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר