השפל בתקציב הישיבות

גפני באולטימטום לנתניהו: "אני לא מריונטה שלכם"

תקציב הישיבות נמצא בחודש זה בשפל חסר תקדים, בשל העיכוב בהעברת תקציב המדינה. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, עצר העברות שחשובות למפלגת 'הליכוד' עד לפתרון הסוגיה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תקציב הישיבות נמצא בחודש זה בשפל חסר תקדים, בשל העיכוב בהעברת תקציב המדינה. במפלגות החרדיות ניסו בכל דרך, בעבר, להכניס את רוב הכסף לבסיס התקציב אך ללא הצלחה.

מדובר בכספים קואליציוניים שטרם הועברו לישיבות בשל העיכוב בהעברת התקציב, מה שהוביל את יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני לעכב העברות קריטיות למפלגת הליכוד, עד שלא ישוחרר תקציב הישיבות.

העיתונאי זאב קם דיווח הבוקר (ראשון) ב'כאן רשת ב'' כי לפני כמה ימים התקיימה שיחה קשה בה דרש ח"כ גפני מרה"מ נתניהו לפתור את הנושא. כמה ימים לאחר מכן כשבאו אנשי נתניהו לגפני וביקשו ממנו שיעבור אישור להטבות מס בנושא דלק לארגונים בינלאומיים, השיב גפני: "אני לא מריונטה שלכם".

כזכור, ח"כ משה גפני היה הראשון שהביע את תמיכתו בתקציב מדינה חד שנתי על רקע משבר הקורונה, לדבריו, "מדינת ישראל נמצאת במצב כלכלי שאנחנו לא יכולים לדעת ולצפות מה יהיה בשנת 2021. אנו מתנהלים חודשים ארוכים בלי תקציב, עסקנו בדברים חשובים אבל לא טיפלנו ברפורמות".

גפני הבהיר כי מדובר ב"חלק גדול מהנושאים החברתיים תלויים בתקציב מדינה, ולכן דעתי היא שצריך להכין ולהביא לאישור ועדת הכספים תקציב חד שנתי בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר