"דאגה כנה"

רופאי 'כללית' תקפו את כפר חב"ד, הקופה התנצלה

לאחר שרופאי המחוז של 'כללית', שלחו מכתב ליו"ר המועצה והתריעו בפניו, על התפרצות קורונה בכפר חב"ד. המנהלת הרפואית ב'כללית' - החליטה להתנצל בשם הרופאים (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

המנהלת הרפואית של קופת חולים 'כללית', שלחה היום (ראשון), מכתב לראש המועצה האזורית 'שדה דן', דוד יפרח, עם העתק לסגן יו"ר המועצה בכפר חב"ד, בו הביעה התנצלות על מכתב רופאי הקופה שהזהירו מפני התפרצות קורונה בכפר.

רופאי קופת חולים כללית, שלחו מכתב ליו"ר המועצה, והזהירו אותו מפני התפרצות נוספת של נגיף הקורונה בכפר חב"ד, ככל הנראה בשל אי שמירה על הכללים.

ד"ר מאיה רוזן, המנהלת הרפואית של 'כללית', החליטה לשלוח מכתב התנצלות, וכך היא כתבה: "אני רוצה להודות על השיתו"פ עם הנהגת היישוב כפר חב"ד, כדי לבלום את התפשטות הנגיף, הקשר כלל; הקמת מתחמי בדיקה, הפעלת ניידת בדיקות 'קור-נוע', ליווי אישי של השוהים במלונית עד לשחרור, סיוע למחלימים מהנגיף ופעילות הסברה ענפה".

המכתב שכתבה

וכאן מגיעה ההתנצלות: "נדגיש כי המכתב המדובר נשלח ללא ידיעתי, ללא תיאום עם הגורמים המקצועיים הרלוונטים בהנהלת המחוז. בשיחה שערכתי עם הרופאים החתומים הבהרתי כי כללית פועלת בהתאם להנחיות".

הזהירות בפר חב"ד: עדיין ממשיכים עם מנייני החצרות (צילום: עדכוני חב"ד)

"הרופאים ביקשו להעביר את התנצלותם הכנה ולהבהיר, כי הדברים נאמרו מתוך דאגה כנה למנוע התפרצות מחודשת". לסיום, כתבה רוזן, "הנהגת היישוב ראויה לכל שבח בהתנהגותה בזמן התפרצות הנגיף".

בתוך כך, מנהל מחוז מרכז בכללית מר ארז לוי, מנהל המגזר החרדי במחוז מרכז אברהם וייס ומנהל קשרי הלקוחות בכפר חב"ד יחיאל פלמן, הגיעו אחרי הצהריים לפגישת פיוס בכפר חב"ד, ונפגשו עם מנהיגי הכפר.

ראשי הקופ"ח, בביקור היום בכפר חב"ד (עדכוני חב"ד)
ראשי הקופ"ח, בביקור היום בכפר חב"ד (עדכוני חב"ד)
ראשי הקופ"ח, בביקור היום בכפר חב"ד (עדכוני חב"ד)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר