"ממשלה מנותקת"

יאיר לפיד תוקף: "36 שרים בהלויית הבושה"

יו"ר האופוזיציה, תקף שוב את הממשלה בישיבת הסיעה השבועית: "איך הם לא רואים מה זה עושה לאזרחי ישראל? מיליון מובטלים. עצמאים קורסים - והם לא מתביישים" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יאיר לפיד היום, בישיבת סיעת יש עתיד (צילום: מסך, מתוך ערוץ כנסת)

יו"ר האופוזיציה, ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד תקף בשעה האחרונה (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואת ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ על אישור ההטבות למעון רה"מ, שיאושר מחר בוועדת הכספים.

בפתח ישיבת הסיעה אמר לפיד: "הבושה מתה. אנחנו בלוויה שלה. אין להם רק מעון חליפי יש להם גם מצפון חליפי".

"מסע לוויה ארוך. שיירה של מכוניות. 36 שרים. 16 סגני שרים. שני אאודי אי-שמונה בהתחלה, שני אאודי אי-שמונה בסוף. אין להם בושה".

"אתה מסתכל על הממשלה המנותקת הזו, ושואל את עצמך, "איך הם לא רואים?" איך הם לא רואים מה זה עושה לאזרחי ישראל? מיליון מובטלים. העצמאים קורסים. והם אפילו לא מתביישים. אין להם רק מעון חליפי, יש להם גם מצפון חליפי. אטום לגמרי. מנותק ממה שקורה במדינה".

לפיד הוסיף לפרט את "פשעי" הממשלה: "באותו יום – אתמול – הממשלה היתה מאוד עסוקה. נתניהו ביקש חצי מיליון שקל החזר מס, וגנץ ביקש מוועדת הכספים העלאה במשכורת וצוות עובדים לבית שלו על חשבון המדינה. העיקר שהם מכרו לנו שזו ממשלת חירום בגלל הקורונה. הייתי אומר שזו בושה וחרפה, אבל אין להם בושה ולא מפריעה להם החרפה".

לדברי יו"ר האופוזיציה, "נתניהו נכשל לגמרי בניהול המשבר הכלכלי של הקורונה. אחוזי האבטלה בישראל הם מהגבוהים בעולם. גנץ פשוט לא קשור לעניין. הוא ואשכנזי לא נמצאים בשום עמדה שמשפיעה על הטיפול במשבר הקרונה".

"אנחנו לעומתם נמשיך להיאבק פה בכנסת על מה שחשוב: על דמי אבטלה לעצמאים, על סיוע למובטלים, על הפיצוי לאנשים שכל החיים שלהם שילמו מיסים גבוהים וביטוח לאומי".

"מעמד הביניים הישראלי שכל חייו עבד כמו חמור, ובשעתו הקשה ביותר ממשלה חסרת בושה הפקירה אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר