אחרי אירוע מוחי

מנהל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין חש ברע - והתאושש

מנכ"ל בית החולים הדסה, פרופסור זאב רוטשטיין חש שוב ברע, אך חזר לעבודתו. כדי להזים שמועות על פטירתו, הצטלם במשרד - כשבידיו עיתון עם תאריך מסומן של היום (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בתמוז תש"פ | 23.06.20
פרופסור רוטשטיין, היום (צילום: דוברות הדסה)

מנכ"ל בתי החולים הדסה, פרופסור זאב רוטשטיין חש שוב ברע, אך חזר לעבודתו. כדי להזים שמועות על פטירתו, הצטלם במשרד - כשבידיו עיתון עם תאריך מסומן של היום.

"צר לנו לאכזב", נמסר מטעמו, "אך כל השמועות על 'פטירתו' בטרם עת היו מוקדמות מדי... פרופ׳ זאב רוטשטיין עובד בהדסה בלי הנחות ומצבו טוב".

כזכור, לאחרונה עבר רוטשטיין אירוע מוחי קל, לאחריו נמסר מ'המרכז הרפואי הדסה' כי הפרופ' בן ה-69 ישוב אל משמרתו כבר בימים הקרובים, אך מתברר שהוא לא התאושש לחלוטין.

"כשירדתי מהמטוס, אני זוכר שרציתי לדבר ויצאה לי מילה משובשת. דיברתי ג'יבריש. המפעיל של המנחת הכניס אותי לאוטו ונסע איתי מיד לשיבא", סיפר רוטשטיין לאחר מכן ל'ידיעות'.

רוטשטיין מונה כמנכ"ל בית החולים הדסה בשנת 2016 ומאז הוא מנווט את בית החולים כשהוא מחלץ אותו מהמצב הכלכלי בו היה. בתקופה זו מתמודד רוטשטיין עם משבר הקורונה והמשמעויות הכלכליות שלו על הבית החולים ובהדסה רומזים כי הלחצים הרבים של התקופה האחרונה אולי היו מהגורמים לאירוע המוחי שעבר. "לקחתי את המלחמות שלי ללב יותר ממה שצריך", אמר רוטשטיין לאחר מכן.

מאחורי רוטשטיין עבר ניהולי עשיר, כבר ב-1988 החל רוטשטיין לשמש בתפקידים בהנהלת בית החולים תל השומר, תחילה כסגן ואחר כך כמנהל. הוא מכהן גם כחבר קליני באוניברסיטת תל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר