גדולי ישראל מכל העולם ו 15 ענקי זמר יהודי בינלאומיים בשידור חי

הפקת ענק לחיזוק עולם התורה ובהצדעה לעולם החינוך והמחנכים בעולם היהודי כולו – יוצאת ממקסיקו. מדובר על אירוע שישודר כמעט 24 שעות בשידור חי - בשתי שפות במקביל - לכל העולם היהודי (חדשות במוזיקה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
במהלך האירוע ישמיעו גדולי ישראל, מרנן ורבנן: הגאון רבי שמואל קמינצקי; הגאון הרב גרשון אדלשטיין; הגאון הרב יצחק יוסף; ושורה ארוכה נוספת של גדולי ישראל – את דברם לציבור המחנכים, העמלים בימים אלו ועושים לילות כימים, כדי לחנך את הילדים.
כפי שידוע לכל, במצב החדש שנוצר, בעקבות מגיפת הקורונה - בו תלמודי התורה בתי הספר והישיבות, נסגרים, או נפתחים ואז מושהים מפעילות סדירה למשך חודשים, העול המוטל על כתפי המחנכים הופך לסבוך, הרבה יותר.
הבעיה מקיפה את עולם החינוך התורני בעולם היהודי כולו, ובכל מוסד נרתמו שליחי הקודש להמשך חינוך ילדי ישראל על פי התורה המסורה לנו מימות הר סיני - בצורה שונה ובכלים מתאימים כדי להמשך במלאכת הקודש.
המנהלים והמחנכים התייגעו, יצרו מסגרות חילופיות ופתרונות להמשך חינוך הילדים. המשימה שעל כתפיהם חשובה לאין ערוך.
במישורים רבים אנו רואים שהקורונה משפיעה על החיים, החינוך שכה קדוש ויקר לנו כאחד הערכים החשובים ביותר להמשך הדורות, הוא ללא ספק הענף המרכזי הדרוש חיזוק.
כעת במשך יממה אחת, בימים שני-שלישי הקרובים יתאחד העולם היהודי התורני, מכל קהילות ישראל, בעולם כולו, לשידור מרכזי LIVE - בו יובאו דבריהם של עשרות גדולי ישראל, רבנים ראשי ישיבות, מנהיגיהם של מאות אלפי יהודים מישראל ומהעולם.
וכן, מופע שמחה ענק במשך עשר שעות, ישירו יופיעו וישמחו 15 מגדולי הזמר החסידי והיהודי, בליווי מקהלת 'מלכות' ותזמורתו של אהרל'ה נחשוני, בהפקת ענק מושקעת, עם דואטים מיוחדים והפתעות נוספות.
הכל במטרה אחת - חיזוק עולם החינוך בעת הזו, ובהצדעה למחנכים.
יוזמת החיזוק והפקת הענק יוצאת ממוסדות 'תורת אליהו' במקסיקו סיטי, מוסדות שייצרו מהפכה תורנית של ממש – בהתאמת ופתיחת תלמוד תורה חרדי עם מקצועות הקודש והחול ברמה הכי גבוהה בעולם היהודי.
כן, דווקא במקסיקו היו הראשונים בעולם לקיים לימודים סדירים ומסודרים באמצעות אמצעים טכנולוגיים, ייעודיים שהותאמו לכל תלמיד ותלמיד.
העלויות כמובן ענקיות ולמרות שהמצב הכלכלי בעולם גם הוא בחוסר וודאות, במקסיקו מאמינים שאחר שהתגלה בתקופת הקורונה עד כמה הערבות ההדדית בעם ישראל מקיפה את כולם - עם ישראל כולו מתגייסים למען המטרה כאיש אחד בלב אחד - 'שלא תשתכח תורה מישראל'.
יום שני, ז' תמוז - פנו את היומנים, רשמו לעצמכם תזכורת והתחברו לאירוע הענק לכבוד מחנכי ישראל, בשירה שמחה וזמרה.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר