נלחמים בתחלואה

בני ברק: אחרי 5 דוחות - יסגרו גם בתי כנסת

העליה במספר חולי הקורונה בעיר בני ברק הביאה את העירייה להכריז על שורת צעדים, כולל הודעה כי בכל מתחם ציבורי, שיתנו בו 5 דוחות לנוכחים, ייסגר למשך 48 שעות (ארץ)

חרדי עם מסכה בבני ברק, בשל הקורונה (צילום אילוסטרציה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעיריית בני ברק החליטו הערב (שלישי) בתום ישיבת חירום בלשכת ראש העיר אברהם רובינשטיין, בהשתתפות צוות מטה החירום העירוני, לאור נתוני התחלואה בקהילות השונות וקצב התחלואה הגובר והמדאיג בעיר, על הגברת צעדי ההתמודדות.

בעירייה הודיעו כי תתוגבר האכיפה באופן משמעותי, בכל רחבי העיר ובכל ריכוזי ההתקהלויות, אולמות השמחה ובתי הכנסת, וכי על כל הפרה של אי עטיית מסכה ואי שמירת מרחק, יוטל קנס כספי גבוה כהוראת החוק.

בצעד שיבהיר את רצינות העניין, הוסיפו כי מתחם ציבורי ובכלל זה אולמות שמחה, בתי כנסת, שטיבלאך ומוסדות, שבביקורת היומית של השיטור העירוני ניתנו 5 דוחות לנוכחים בגין הפרת הנחיות, המקום ייסגר באופן מוחלט בצו מנהלי ל-48 שעות.

מבט מרחפן: העיר בני ברק ריקה ב'קורונה' (צילום: ינון ש.)

בנוסף, החל מהערב, תתקיים אכיפה חדה באולמות השמחה בעיר כאשר הפרת ההנחיות בשל אי עטיית מסכה, אי שמירת מרחק וריקודים שלא כתקנות, כאשר במקרה של הפרה, תחול הוראת סעיף 2 באופן מיידי.

עוד עדכנו כי תתוגבר האכיפה במרחב הציבורי ללא יוצא מן הכלל, וכי פקחי השיטור יקיימו סיורים ומעקב אחר חייבי בידוד ושוהים בקרבת חולים שאינם שוהים בבידוד, במטרה להגיע לאכיפה בלתי מתפשרת בנושא זה.

"תמונת המצב מחייבת פעילות דרסטית לבלימת התחלואה וכך ייעשה" - הבהירו בעיריית בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר