צפו

"שונא ישראל": צעקות על אמנון אברמוביץ'

פרשן חדשות 12 שהגיע לסקר את הפגנת הימין, הותקף בצעקות וחולץ מהמקום על ידי שוטרים • בתגובה לתיעוד, הנשיא ריבלין ושר הביטחון גנץ הוציאו הודעות גינוי (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אמנון אברמוביץ' מותקף בהפגנת הימין (צילום: חדשות הערב, כאן 11)

אמנון אברמוביץ', פרשן 'חדשות 12', חולץ הערב (שלישי) על ידי שוטרים מהפגנת הימין נגד בג"צ שהתקיימה במוזיאון תל אביב לאחר שהותקף מילולית ע"י המפגינים.

אברמוביץ' הגיע למקום יחד עם צוות צילום בכדי לצלם כתבה חדשותית, מפגינים רבים צעקו לעברו: "לך הביתה שונא ישראל שקרן", "גייס חמישי", "שרוף מסריח וכלב".

כאמור, לאחר שמספר מפגינים החלו להתקרב לעברו בצעקות וגידופים, אברמוביץ' חולץ מהמקום על ידי שוטרים.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין גינה ואמר "אסור לנו לקבל בשוויון נפש מראות שכאלה. אף עיתונאי לא צריך להידרש לאבטחה בעודו מבצע את תפקידו, תהיינה עמדותיו אשר תהיינה. אל תעצמו עיניים, זו איננה דרכנו. זו לא דרכו של עם ישראל".

"עלינו לעשות הכול כדי שאף אחד מאיתנו לא יחוש מאוים בשל עמדתו הפוליטית ויהיה זה ראש ממשלה, שר, ח"כ, עיתונאי או אזרח מן השורה. אני פונה אל כל המחנות מימין ומשמאל - הרגיעו את הרוחות, צאו נגד מראות ומעשים נקלים שכאלה. עצרו את השנאה".

שר הביטחון בני גנץ אמר כי "מותר לא להסכים, מותר לחלוק, אבל אסור בתכלית האיסור לאיים על עיתונאים. תקשורת חופשית היא אבן יסוד במדינה דמוקרטית ופלורליסטית".

מנגד, ח"כ שלמה קרעי כתב כי "קללות אינן דרכנו. כדאי להיזהר שלא לחצות את הגבול הדק בין הפגנה לגיטימית לאלימות מילולית. אבל אמנון אברמוביץ יורק על אותם מפגינים, מצביעי הליכוד, כל ערב שבת, כל פעם מחדש. מותר לצעוק, אבל הקללות פסולות. צריך לזכור שלמפגינים אין את המגפון שיש לו בכל יום שישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר