מאמצים לבלימת הנגיף

אדלשטיין נפגש עם הרבי מויז'ניץ: מי שמזלזל - מסכן אחרים

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, נפגש עם האדמו"ר מויז'ניץ, במסגרת המאמצים לעצור את גל התחלואה המדאיג במגזר החרדי: "הגעתי כדי למנוע הגבלות נוספות"; הרבי: "אין פשרות בשמירה" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר והשר, אמש (צילום: ללא קרדיט)

המאבק בנגיף ה'קורונה': שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הגיע אמש (שלישי) לביקור מיוחד במעונו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ.

ביקור הגיע בעקבות העליה הגואה בתחלואה בריכוזים החרדיים, מה שהוביל להטלת הסגר, החל מהבוקר, על העיר אלעד ושכונות חרדיות בטבריה, ובצל הדאגה מפני התדרדרות לסגר בערים נוספות.

שר הבריאות ביקש לעדכן את האדמו"ר על מצב התחלואה והתפשטות הנגיף, וביקש את סיועו בהשפעה על הציבור לשמירה והקפדה על ההנחיות; חבישת מסיכות, ריחוק שני מטרים והקפדה על היגיינה.

במהלך הפגישה, שאל הרבי על דבר נחיצות הטלת הסגר והביע חשש מפני ביטול תורה במוסדות החינוך. אדלשטיין השיב כי "תלמודי התורה נכון לרגע זה פועלים כסדרם, ואם ההנחיות ישמרו ללא זלזול הרי שניתן יהיה גם להסיר את שאר המגבלות במהרה".

בקורונה, תהיו ליטאים // ישי כהן

שר הבריאות ציין כי "מטרת הגעתי היא בכדי למנוע הגבלות בערים נוספות, אני חושש מפני הגעה למצב זה".

אדלשטיין הוסיף ואמר כי כיתת לימוד שיימצא בה חולה קורונה מאומת לא תיסגר ליותר מיומיים במהלכם תתבצענה בדיקות מהירות לתלמידים.

האדמו"ר בירך את אדלשטיין והוסיף כי "מצווה וחובה להקפיד על כל הוראות משרד הבריאות, ובעיקר לחבוש מסכה, ומי שמזלזל בכך מסכן אחרים. אמרנו זאת מהרגע הראשון והתרענו שאין להקל ראש, ואין פשרות בכלל בשמירה על חיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר