'מישהו אישר להם?'

חברי הכנסת החרדים נעדרו מההצבעה על 'חוק הקנאביס'

חוק הקנאביס לאי הפללת צרכני קנאביס אושר לאחר שהח"כים החרדים נעדרו מההצבעה. זעם במפלגת 'ימינה' על המפלגות החרדיות "מי מהרבנים אישר דבר כזה?" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

זעם במפלגת 'ימינה' על המפלגות החרדיות על היעדרותם ואישור הצעת החוק לאי הפללת צרכני קנאביס שעלתה היום (רביעי) להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת.

ההצעה של סגנית יו"ר הכנסת ח"כ שרן השכל קובעת כי בגיר לא יישא באחריות פלילית בשל החזקה של קנאביס לשימוש עצמי במקום שאינו ציבורי.

החוק אושר השבוע בוועדת השרים לחקיקה, אך נתקל בקשיים בשל התנגדות המפלגות החרדיות לחוק. ההצעה אמורה לעבור בכנסת בקריאה טרומית היום - אולם כאמור, בשל הסתייגות של החרדים מהחוק הוחלט כי הח"כים החרדים ייעדרו או יימנעו בהצבעה, ובקואליציה הסתמכו על הקולות מהאופוזיציה התומכים בחוק.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ יצא למתקפה חריפה נגד הח"כים החרדים: "אם חלילה הצפת רחובות ישראל בסמים תתאפשר בחוק זה יהיה באשמת המפלגות החרדיות. יש להם זכות ווטו (ובכלל, ההסכם הקואליציוני קובע שלא יהיו חוקים שלא קשורים לקורונה בחצי השנה הראשונה שלא בהסכמה) והם היו צריכים להשתמש בו. חוק שימנע את חילול השבת בתחבורה הציבורית בתל אביב – אין".

"חוק גיור ממלכתי - אין. תקציב הישיבות - אין. לגליזציה - יש. מזל שהחרדים בקואליציה... מעניין מי מהרבנים או מועצות גדולי התורה סמך את ידו על החוק הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר