התלמידים בבידוד

הרב'ה הסתובב בין הכיתות - וחלה ב'קורונה'

מלמד בחיידר באבוב בבני ברק, שהסתובב שבוע שעבר בין כמה כיתות בת"ת, נמצא היום חיובי לנגיף הקורונה. בעקבות כך, הנהלת החיידר שלחה את הילדים לבידוד מניעתי (חרדים)

ילד חרדי עם מסכה, אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מלמד בתלמוד תורה באבוב בבני ברק, קיבל היום (רביעי) את תוצאות הבדיקה ונמצא כי הוא חיובי לקורונה, בעקבות כך תלמידי מספר כיתות נשלחו הביתה.

בתלמוד התורה הנמצא ברחוב חזון איש 18, ישנו מלמד שהסתובב בשבוע שעבר במספר כיתות ולימד את הילדים. היום, כאמור, נמצא חיובי לנגיף.

הנהלת תלמוד התורה החליטה לשלוח את תלמידי כיתות ד'; ה'; ו'; ו-ז' לביתם לשבועיים הקרובים, לבידוד מניעתי.

אחד ההורים בת"ת מספר ל'כיכר השבת': "בני בכיתה ו', ובדיוק ביום שאותו מלמד היה בכיתה, הוא לא חש כל כך בטוב, ואני נמנעתי מלשולחו לחיידר למרות שלא היה לו חום כלל, וכך הוא ניצל מדין הבידוד".

יצוין, כי לאור התמשכות המגיפה והעלייה בתחלואה, שר הביטחון בני גנץ חתם הבוקר על צו המאפשר גיוס בצווי חירום של עד 250 אנשי מילואים, רובם אנשי פיקוד העורף, עד לתאריך 30.7.20, זאת לצרוך מתן סיוע אזרחי.

מדובר בצו קיים שתוקפו יפוג ב-30.6.20. הגיוס יתבצע לפי צורך בלבד, ובהתאם להתפתחויות בהתפשטות מגיפת הקורונה.

השר בני גנץ בפיקוד העורף, אמש (צילום וידאו: טל עוז / משרד הביטחון)

אמש, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לסגר שיוטל ואמר כי "בעקבות עליית התחלואה קיבלנו הערב בוועדת השרים את המלצת משרד הבריאות להטיל מגבלות על כמה שכונות בעיר טבריה וביישוב אלעד. אנחנו מחר בבוקר נבדוק גם יישובים אחרים".

לדבריו, "הדרך הבטוחה ביותר לעצור את המגפה זה שכל אזרחי ישראל יעטו מסכות וישמרו על מרחק. בכל מקרה אנחנו מחר נידרש ליישובים אחרים ונודיע בהתאם את ההחלטות שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר