עונה על הכל

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן בראיון באולפן

כרמל שאמה הכהן הפך בשנה האחרונה ל'שונא חרדים', מאז החל להפעיל תחבורה בשבת ועד הגדרות שהציב בגבול בני ברק. בראיון לישי כהן הוא עונה על כל השאלות • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, נכנס בשנה האחרונה לעימות חזיתי עם הציבור החרדי. עימות שהחל עם החלטתו להפעיל תחבורה בשבת והגיע לשיאו כשהעירייה החליטה להציב גדרות בגבול בני ברק, שסבלה אז מהתפרצות קורונה בעיר.

בראיון, באולפן 'כיכר השבת', עונה כרמל שאמה על השאלות, מתנצל על הצבת הגדרות ומנסה להסביר מדוע הוא לא שונא חרדים ואף הפוך מכך. צפו בראיון המלא.

כשנשאל מדוע החרידם מרגישים שהוא הפך ל'שונא חרדים', השיב: "זה חילול ה', וזה הדבר היחידי שכואב לי, ומי שיצר את זה אלו אנשים בעלי אינטרס שנהגו כפי שנהגו כלפי היהודים לפני שנים רבות".

כרמל שאמה מנסה להסביר מדוע רון חולדאי, כדוגמא, לא הפך לסמל שנאה במגזר: "חולדאי הוא זה שגירש את דוכני התפילין, ואין לו שום קשר לדת בזמן שאני מקפיד על קידוש, שומר על צומות וגם אם אגווע ברעב אני לא יאכל חזיר או שרצים, ואני זה שמטפח את הדת ברמת גן כפי שאף אחד לא עשה לפניי.

"וכשמסתכלים על האפשרויות שיש לכל אחד שרוצה בית כנסת, מקווה או כל שירות עירוני אחר מבינים שאני זה שפועל ועושה המון בנושא הזה.

"אצלנו יש לנו בסך הכול דתי אחד בקואליציה שמקבל גם סגנות בשכר, וגם את הנושא של וועדי ההורים בעיר, ותשאל את גבאי בתי הכנסת כמה הם נעזרים בעירייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר