התגובה המפתיעה של תלמידי ראש הישיבה המותקף

תלמידי הגאון רבי אליהו מאיר פייבלזון, ראש ישיבת "פתחי עולם" שהותקף בתחילת השבוע על ידי קיצוניים, מגיבים באופן שלא חשבתם עליו: קמפיין להוצאת ספרי "יתרון האור" – משנתו של הרב פייבלזון (חרדים)

הרב אליהו מאיר פייבלזון (צילום: פתחי עולם)

בעוד המשטרה מעמיקה את חקירת המקרה החריג שאירע בשכונת רמת שלמה בירושלים בתחילת השבוע, כאשר שני קיצוניים בזהות חרדית תקפו את הגאון רבי אליהו מאיר פייבלזון ורעייתו הרבנית בסכין, ואיימו עליהם במילים קשות, הרי שתלמידי הרב פייבלזון בחרו בתגובה הולמת המבטאת את דרכו הייחודית של רבם.

אם חשבנו שנראה כינוסי מחאה, מודעות זעקה וזעזוע, באה התגובה של תלמידי הרב פייבלזון ומלמדת אותנו פרק בהליכות ציבור. אין טעם לזעוק, יש חובה לפעול ולעשות.

בתגובה לתקיפה האכזרית, יזמו תלמידי הרב פייבלזון קמפיין בזק באמצעות אתר charidy של הוצאת ספרי רבם "יתרון האור", ספרים שיעלו את משנתו של הרב פייבלזון בצורה בהירה ומסודרת עלי דפוס.

תלמידי הרב ששוחחו עם כיכר השבת אמרו, כי "תגובה זו מבטאת את דרך הצדקה והמשפט שהרב פייבלזון מלמד אותנו. אין דרכנו באלימות. אל מול סכין שלופה – אנו מוציאים ספרים"

עוד אמרו כי "תגובה זו באה לומר מסר נוסף: ההסתה כנגד הרב פייבלזון וההתקפה האלימה משיגים את ההיפך מרצונם של המסיתים והתוקפים. אם עד עתה שיעוריו של הרב פייבלזון התפרסמו בעיקר בהקלטות ובחוברות, הרי שעכשיו, דווקא עכשיו, אנו מרגישים חובה להגיב באמצעות הפצת התורה וריבוי האור".

לשותפות בתגובה כנגד האלימות, חפשו בגוגל: 'זו התשובה שלנו charidy'.

כמו כן תלמידי הרב יזמו אפשרות השתתפות גם באמצעות הטלפון: 074-787-1297

יש לציין, כי לצד הקמפיין להוצאת הספרים, הנושא נמצא בטיפול עמוק מצד רשויות החוק, הרואים במעשה נפשע זה עליית מדרגה וחציית קו שלא נחצה עד היום. נקווה לעדכן בימים הקרובים על התפתחויות בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר