בגלל ה'מלמד'

הוריה ואחיה של הנערה עם לב הזהב - נדבקו

לפני חג הפסח ריגשה הנערה החרדית תמר היימן מדינה שלמה, כאשר התפרסם שעברה לגור עם ילדים שהוריהם חלו בקורונה; כעת הנגיף הגיע לביתה, מהחיידר של אחיה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה המרגשת על הבת למשפחת היימן (ארכיון. באדיבות 'חדשות 13')

סמנכ"ל ארגון איחוד הצלה, אליעזר היימן, נמצא חיובי לקורונה, בבדיקה שערך בעקבות גילוי הנגיף בגופו של בנו. למרות כך, אף מתנדב לא צריך כעת להיכנס לבידוד, משום שהוא התנהל בהתאם לכללי הזהירות המחייבים.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי הכל החל כאשר 'מלמד' מתלמוד התורה של חסידות ויז'ניץ בישוב תל ציון התגלה כחולה קורונה. בעקבות כך נבדקו גם התלמידים, ונמצא שאכן כמה מהם נדבקו ממנו, בהם גם הילד לבית היימן.

השלב הבא היתה בדיקה של שאר בני משפחת היימן, בה יצאה תחילה האם מלכה כחיובית לנגיף, ובהמשך כאמור גם לייזר היימן, אב המשפחה.

כזכור, התנהגותו של ילד אחר במשפחה, הבת תמר היימן, כיכבה בכותרות בשיאו של גל הקורונה הראשון, כאשר נכנסה לטפל בבית ששני ההורים בו נדבקו והורחקו, אחד מהם במצב קשה, זאת כדי לטפל בילדיהם שנותרו לבד.

הסיפור שלה, שנחשף ב'כיכר השבת', דווח בהרחבה בכלי התקשורת, גרם לקידוש השם גדול וריגש מדינה שלמה בערב חג הפסח.

"נאחל להם רפואה שלימה, ושהקב"ה ישיב להם מעט ממעשי החסד העצומים שלהם ביום יום", אומרים הערב (חמישי) מכרים של בני משפחת היימן, עם היוודע כאמור כי ההורים ובנם נדבקו בנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר