חשיפת 'כיכר'

ישי לפידות נפרד מ'קול חי' והתרגש בשידור

אחרי שחתם על מעבר ל'קול פליי' מבית קול ברמה, נפרד האמן והיוצר ישי לפידות ממאזיני תכנית הרדיו שלו ב'קול חי', סיפר כיצד החל בקריירה הרדיופונית והודה בהתרגשות (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shohat/Flash90)

חשיפת 'כיכר השבת': בסוף השבוע האחרון הזמר והיוצר ישי לפידות ערק מרדיו 'קול חי' לתחנת המוזיקה החדשה 'קול פליי' מבית רדיו 'קול ברמה'.

לפידות אשר הגיש תוכנית שבועית 'אישי בשישי' ברדיו 'קול חי', נפרד ביום שישי האחרון מהמאזינים לאחר 22 שנות שידור ושירה בתחנה.

לפידות כאמור הצטרף לצוות השדרנים והאומנים של 'קול פליי' ויגיש בתחנה את התוכנית המיתולוגית 'אישי בשישי' בכל יום שישי בשעה 15:00 ואת תוכנית הדגל של מוצ"ש בשעה 22:00.

כיכר השבת מציג את נאום הפרידה של הזמר והיוצר המוערך במגזר הדתי - חרדי: "לפני 20 שנה לערך זימן אותי מנכ״ל רדיו 'קול חי' דאז - מוטי שקלאר לפגישה. כשישבנו במשרדו ברחוב הירקון 8 בבני ברק, הוא ביקש ממני להגיש תוכנית אישית ופובליציסטית באופן קבוע מידי שלישי בערב בתחנת הרדיו הצעירה. כך התחילה דרכי ברדיו 'קול חי'".

"חודשים ספורים אחרי, ובעקבות מה שהיה נראה כנראה כהצלחה של התוכנית - שודרגתי ליום השישי היוקרתי והמושמע. מאז ועד היום, בשעת הצהריים של ערב שבת, אני כאן. 'אישי בשישי' ברדיו 'קול חי'. כל שישי, כל שבוע, כל חודש כל שנה".

"יותר מ-20 שנה של ימי שישי רדיופיונים, יותר מ-20 שנה שמיום חמישי בבוקר אני בכוננות והכנה לתוכנית שסוגרת את השבוע. יותר מ-20 שנה שכל סוף השבוע מוקדש לדבר אחד יחיד ומיוחד: יום שישי עם שעה שמרכזת אליה את כל השבוע שחלף, הייתי כאן אתכם בימים קשים, בימי צער ושכול, בימי לחימה ודמעות - לצד ימי שמחה ומועדים, ימי ניצחונות והצלחה. סופי שבוע של אושר וששון לצד ימי שישי שרק השבת שאחריהן ניחמה את כאבנו".

לפידות הוסיף, "עברתי את כל מנהלי רדיו 'קול חי' לדורותיהם: את הסרוגים, ואת בעלי הכיפות השחורות, רובם ככולם כיבדו, נתנו יד, העריכו וידעו להכיל אותי ואת מסריי, אותי ואת דעותיי, אותי ואת ה"אותי" שלי. היו את אלה שגם בזמנים לא פשוטים, בזמנים של ביקורות וכו׳ ידעו והשכילו להגן על הדעה וההשקפה זה זמן לומר תודה לכולם".

"חברים יקרים.... סלחו לי כי אני מתרגש.... זו התוכנית האחרונה שלי בתחנה, החלטתי אחרי 20 שנה כי אני ממשיך לאפיקי תקשורת אחרים. בתקופה הרדיופונית של השנים האחרונות מלווים אותי כאן שלושה: ישי נויימן המפיק והטכנאי הנאמן, בצלאל קהן מנהל התוכניות ור׳ אני רוזן אח וידיד וגם מנכ״ל הרדיו - קשה לי להסביר, ואין נמצא בידי הזמן, לפרט את גודל חיבוקם ועזרתם של השניים האחרונים להצלחת הרצועה המקודשת שלי. אומר להם בעת הזו רק: תודה גדולה, אוהב אתכם מאד".

לסיום אמר, "ולכם, מאות האלפים שהקשיבו ושמקשיבים. שידעו להאזין, לקבל, להאיר להעיר, לחבק ולתמוך, וגם לצעוק ולהתרגז, לחרדים לחסידיו, לסרוגים ולבעלי הכיפות השקופות: תודה ענקית!!!! קיבלתי מכם אהבה כל כל גדולה בכל השנים הללו כשישבתי וכתבתי, נשברתי ופרקתי, דמעתי, צחקתי ושמחתי... ובעיקר כשישבתי לבד באולפן שקט וממוזג ודיברתי את נפשי אלכם... אתם כל הסיבה, אתם כל העניין על הכל תודה רבה. זה הזמן להודות לבורא העולם על רוב חסדיו וטובו, מתנותיו וחסדיו נפגש בשמחות ודיבורים. היו שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר