"מתקפה ישראלית"

דיווח: 6 לוחמים פרו אירניים נהרגו בסוריה

שישה לוחמים מהמיליציות הפרו-איראניות בצפון מזרח סוריה, נהרגו במתקפה אווירית בגבול סוריה-עיראק, כך דיווח הלילה (ראשון) מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם (חדשות, בעולם)

תקיפה בסוריה. ארכיון (צילום: מתוך טוויטר)

שישה לוחמים מהמיליציות הפרו-איראניות בצפון מזרח סוריה, נהרגו במתקפה אווירית באזור אל-בוכמאל, בגבול סוריה-עיראק, כך דיווח הלילה (ראשון) מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם.

למרות שסוריה לא הטילה אחריות על ישראל, הארגון, שמקום מושבו בלונדון, העריך כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה. לפי הארגון, ארבעה מההרוגים - סורים, והשניים האחרים אזרחים זרים.

תקיפה בסוריה. ארכיון (צילום: מתוך טוויטר)

המתקפה, כך לפי המרכז, כוונה לעמדות של צבא אסד וכוחות המיליציה, בכפר אל-עבאס שבפאתי העיר אל-בוכאמל, מזרחית לדיר א-זור, וזאת שעות לאחר שדווח כי מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, אסמאעיל קאאני, ביקר באזור.

ביום חמישי דווח בסוריה כי מטוס ללא טייס של חיל האוויר ישראל תקף רכב באזור קוניטרה. לפי הדיווחים, בתקיפה נהרג עימאד אל-טוויל, שגיוס על ידי חיזבאללה ושימש כמפקד מקומי מטעם הארגון.‎

בשבוע שעבר דווח על מתקפה נרחבת של צה"ל בסוריה, במהלכה נהרגו, לפי הדיווחים המקומיים, 5 אנשי מיליצות פרו-אירניות ו-2 חיילים סוריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר