הטבות המס

ההתנצלות של נתניהו: "עיתוי לא נכון; מצר"

לאחר המתקפה נגדו על הטבות המס שקיבל במהלך המשבר הכלכלי, מתנצל נתניהו על העיתון הלא נכון, אך מבהיר כי "הנושא מוצדק"; יו"ר האופוזיציה: "הדיון לא מוצדק" (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בשעה האחרונה (ראשון) למתקפה נגדו על כך שיקבל הטבות מס בדיעבד בזמן המשבר הכלכלי, ואמר כי "הדיון בוועדת הכספים בשבוע שעבר היה בעניין מוצדק אך בעיתוי לא נכון, ועל כך אני מצר".

עוד אמר נתניהו, כי "הנושא מוצדק כי אין לחייב אותי בהיטל פרסונלי שמעולם לא הוטל על אף ראש ממשלה אחר, ולכן קבעה ועדת הכספים שאין חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לכל ראשי הממשלה האחרים".

דברי נתניהו מגיעים לאחר שוועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני אישרה את ההחלטה שלא להטיל מס רטרואקטיבי על ההוצאות שהוצאו בשנים האחרונות בעבור מעונות ראש הממשלה נתניהו, הרשמי והפרטי, בתגובה לשומת המס שהוצאה לאחרונה בנושא זה.

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, התייחס לדברי נתניהו ומסר: "הדיון לא מוצדק כי לא מגיע לך מיליון שקלים מקופת המדינה בזמן שיש מאות אלפי מובטלים ועצמאים רבים עומדים בפני קריסה".

הוא הוסיף כי "העיתוי דווקא מוצדק כי הוא הזכיר לכולם כמה אתה והממשלה שלך מנותקים".

הבוקר הייתה הוועדה אמורה להתכנס ולדון בבקשת משרד ראש הממשלה לשפר את התנאים לראש הממשלה ולראש הממשלה החילופי בני גנץ מבחינת מספר עובדי המעון, אך הדיון נדחה למועד אחר.

בהצעה נכתב כי "אוצר המדינה יישא בכל ההוצאות הנדרשות לתפעול ולאחזקת המעון, ובכלל זה צוות עובדים, הוצאות כלכלה של ראש הממשלה והמתגוררים עמו, הוצאות אירוח, וכן כל הוצאה לאחזקת המעון ולתחזוקתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר