'חופש' או 'אבסורד'

ביבי וגנץ בעימות פומבי ראשון: על המעצר בהפגנת השמאל

במפתיע, יו"ר כחול לבן השר בני גנץ אזר אומץ ומתח ביקורת מול שרי הממשלה על מעצרו של איש השמאל בהפגנה נגד נתניהו, כשהאחרון מצידו לא נותר חייב ומיהר להגיב (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דבריו של גנץ, היום (צילום: מתוך טוויטר. תמונה: פלאש 90)

עימות פרץ היום (ראשון), מול כל שרי הממשלה, בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, בעקבות מעצרו של אמיר השכל, קצין לשעבר ואיש שמאל בהווה, במהלך ההפגנה נגד נתניהו.

הראשון שהתייחס לסערה התקשורתית, היה גנץ שבמפתיע אזר אומץ ומתח ביקורת. "בעיני, הפגנה זו זכות גדולה וקדושה, שצריך להמשיך לקיים אותה", אמר גנץ, ותקף: "צר לי שחלק מהאנשים מצאו לתקוף את המשטרה כי זה לא נוח להם מכאן או לא נוח להם משם".

לדבריו, "אנחנו צריכים לאפשר את חופש ההפגנה באשר הוא, אנחנו כמובן חייבים לאפשר להם להמשיך את ההפגנה מצד אחד ואת הגיבוי למשטרת ישראל ושלטון החוק מצד שני".

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא המתין לסיום דברי גנץ, ומיהר להגיב כי "חופש ההפגנה הוא דבר שאפשרנו בהסגר ברגעים הקשים. הטענות שאנו רוצים להגביל את ההפגנות זה אבסורד".

נתניהו הדגיש: "אני לא מתערב בהחלטות של המשטרה, אני חושב שכאזרחים צריך לעשות מה שהם אומרים. הגינוי למפירי חוק, למפירי הפגנות, צריך להיות שוויוני בכל צדי המפה הפוליטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר