יוזמת 'הדלת הפתוחה' ב'מאוחדת' מחוז מרכז

במסגרת מיזם "הדלת הפתוחה" של מאוחדת במחוז מרכז יקבלו את הלקוחות מנהלי קשרי הקהילה על מנת להאזין להצעותיהם ולפשט ביורוקרטיה (חדשות בריאות, מקודם)

"מדיניות הדלת הפתוחה של מאוחדת משקפת את חזונה של מאוחדת" (צילום: שלומי כהן)

מאוחדת, הקופה המובילה במגזר החרדי, ממשיכה להוביל בתרבות השירות האישי, ומעתה יוכלו לקוחות מאוחדת במחוז מרכז לפגוש את מנהלי שירות הלקוחות במסגרת קבלת קהל רשמית קבועה.

מאוחדת אמנם נודעת בשירות האישי אותו היא מעניקה, ומנהלי קשרי הקהילה מטעמה זמינים ללקוחות בכל עת, אולם מעתה ניתן יהיה לפגוש אותם במסגרת מסודרת פנים מול פנים.

במסגרת "הדלת הפתוחה" יקבלו את הלקוחות בבני ברק ר' שמשון פרג, גב' מ' זילברפרב, ר' נתן צישינסקי, במודיעין עילית ר' אליהו אוחיון ובאלעד ר' ישראל יפרח ור' מנחם וייס.

קבלות הקהל יתקיימו גם במוצאי שבתות ובימי שישי, ובזמנים קבועים נוספים, וזאת על מנת להקל על ציבור הלקוחות כדי שכל אחד מהלקוחות יוכל למצוא את הזמן המתאים לפגישה.

מדיניות זו מיושמת גם בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, וזוכה להצלחה רבה.

יצוין כי במאוחדת מקפידים להתאים את המנהלים בכל מרפאה על מנת להבטיח כי המנהלים מבינים את הצרכים בצורה מקסימאלית.

בנוסף זמינים מנהלי קשרי קהילה גם בשעות שבהן המרפאות אינן פעילות, ואף מקיים קשר הדוק עם רבני הקהילות השונות.

סגן מנהל מחוז מרכז ר' משה כהן: "מדיניות הדלת הפתוחה של מאוחדת משקפת את חזונה של מאוחדת לשירות אישי ומקצועי. אנו רואים חשיבות בחיבור אישי עם הלקוחות ואנו מזמינים אותם לבוא ולפגוש את הנציגים".

-----

הבהרה:

בתאריך 26 ביוני 2020, דווח בעיתונות אודות שיתוף פעולה ומיזם מיוחד של מאוחדת וחברת נאסוס,שעל פי הדיווח "פיתחה ומפיצה בימים אלה תרסיס מונע קורונה". ברצוננו להבהיר כי התכשיר טאפיX, המתואר בכתבה, מתווה באופן כללי לחסימת וירוסים הנכנסים דרך חלל האף ואינו מתווה ספציפית לקורונה. יובהר כי החברות המוזכרות בכתבה לא אישרו את הנוסח קודם לפרסום.

--------

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר