האזינו

ח"כ בצלאל סמוטריץ': הפלסטינים - עם שהומצא

"אין דבר כזה בכלל עם פלסטיני זאת המצאה של פחות ממאה שנה", כך טוען ח"כ בצלאל סמוטריץ' ומזהיר מפני חלוקת הארץ או הכרה בזכויותיהם: "זו איוולת, תנ"כית, היסטורית ומוסרית" (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"הפלסטינים הם עם שהומצא לפני מאה שנה, אין להם זכויות ולא מגיע להם שום דבר בארץ ישראל", כך אומר הבוקר (שני) ח"כ בצלאל סמוטריץ', ממפלגת 'ימינה', בראיון למנדי ביתאן ב'כאן מורשת'.

לדבריו, "אנחנו לא יכולים בשום פנים ואופן להכיר בזכויות הלאומיות של עם אחר בארץ ישראל, אנחנו לא יכולים לחלק את הארץ בשום פנים ואופן, וההסכמה מולידה הרבה פעמים גם תוצאות מעשיות הרי החשש הגדול שלנו זה מהשפעה מעשית מיד ביום הראשון של תכנית כזאת.

האזינו לראיון המלא (באדיבות 'כאן מורשת')

"אין דבר כזה בכלל עם פלסטיני זאת המצאה של פחות ממאה שנה, אין להם בוודאי זכויות ולא מגיע להם שום דבר בארץ ישראל, הם צריכים באמת להיות אסירי תודה על הכנסת האורחים היוצאת מגדר הרגיל, בשום פנים ואופן בוודאי לא בשלב הראשון זכות הצבעה לכנסת מכיוון שאי אפשר לתת להם להחריב את המדינה היהודית דרך הביורוקרטיה, מה שהם מנסים ולא מצליחים כבר מאה שנה".

בנושא עסקת המאה של הנשיא טראמפ אמר ח"כ סמוטריץ'- כי "גם אנחנו מוכנים להחלת ריבונות מדורגת אנחנו לא מוכנים בשום פנים ואופן 'לקנות' במרכאות או שלא במרכאות את הריבונות בתוך איזו עסקת חבילה שבצד השני שלה הקמת מדינת טרור בלב ליבה של ארץ ישראל, והאמריקאים כך מבינים את זה והאירופאים כך מבינים את זה והישראלים כך מבינים את זה.

"ללכת למהלך שבו מדינת ישראל מכירה (במדינה פלסטינית), זו איוולת, תנכית, היסטורית ומוסרית ויהודית וציונית וגם אסטרטגית וביטחונית אנחנו לא יכולים להכיר בזכויות הלאומיות של עם אחר בארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר