השר מבטיח. צפו

דרעי ל'כיכר': "אפעל להוצאת חולים מאלעד"

יו"ר ש"ס ושר הפנים, שעד לאחרונה היה ה'פרויקטור' מטעם הממשלה לטיפול בנושא הקורונה במגזר החרדי, התייחס לראשונה, במענה לשאלת 'כיכר השבת', לסגר על החרדים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שעד לאחרונה היה ה'פרויקטור' מטעם הממשלה לנושא הקורונה במגזר החרדי, התייחס בצהריים (שני), בישיבת סיעת ש"ס בכנסת, להחלטות 'קבינט הקורונה', סיפר כי התנגד לסגירת בתי הכנסת והבטיח - במענה לשאלת 'כיכר השבת' - כי ידאג שחולי הקורונה בעיר אלעד יוצאו מבתיהם.

"חלילה וחס לסגור את בתי הכנסת, כשחלק גדול מהמשק פתוח. זה לא יעלה על הדעת", פתח דרעי את דבריו. "אני שמח שזה ירד מסדר היום, זה לא יכול להיות. התבטאתי מאוד קשה על זה שבמצב הזה נסגור בתי כנסת".

דרעי אף חשף: "אני לא הולך לבית כנסת. אני לא מתבייש לומר את זה, זה מצד 'ונשמרתם'. אני נאבק לפתוח את בתי הכנסת, אבל מי שנמצא בקבוצת סיכון - לא צריך ללכת לבתי כנסת, לא ללכת לאירועים, רק למשפחה גרעינית". דרעי הדגיש כי זו דעתם של גדולי ישראל, שאלו הנמצאים בקבוצות סיכון - לא יגיעו לבתי הכנסת.

בהמשך התייחס דרעי לראשונה, במענה לשאלת 'כיכר השבת', לסגר שהוטל על העיר החרדית אלעד, ואמר: "גם על זה התבטאתי אתמול בממשלה. אני חושב, מהניסיון; בכל זאת, מכל השרים שנמצאים בשולחן הממשלה הגדול, אני מבין הכי הרבה בנושא הקורונה, טיפלנו בזה יום ולילה".

"בסוף, הדבר הכי מועיל למנוע הדבקה - זו הוצאת החולים. כולם מודים בזה, היום כולם הבינו את זה. חבל שלא משתמשים בכלי הזה היום. אני מקווה שבעקבות מה שדיברתי עם משרד הביטחון, שכרו עוד שישה בתי מלון. הסכמתי לנדב את יהודה אבידן לעוד שבועיים, כדי להניע את המערכת ולדחוף להוציא כמה שיותר חולים".

ולסיום: "אני מקווה שיוכח היום ומחר, כשייצאו חולים מטבריה ואלעד, הסגר הזה יהיה מיותר לכולי עלמא. לא רוצה להיכנס לשאלת האם הסגר נכון, אני לא אוהב לתת ביקורת, לדבר על בדיעבד, אני אוהב להסתכל קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר