"חוסר תקשורת"

ראש עיריית ב"ב: המגזר החרדי לא ידע מה עומד לפניו

הרב אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף את חוסר התקשורת שהיה בין הרשויות למגזר החרדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למגיפת הקורונה המכה בעיר התורה. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

האם משרד הבריאות הסביר לבתי גדולי ישראל בזמן הנכון מהו נגיף הקורונה, וכמה צריך להיזהר ממנו, או שהייתה כאן רשלנות ומחדל של משרד הבריאות?

"המגזר החרדי לא ידע מה עומד לפניו. הנגיף התחיל בעיר כלשהי בסין, אף אחד לא חלם שהנגיף הזה יגיע לציבור החרדי, ולכן קשה לי לומר מה היה קורה אילו, אך יכול בהחלט להיות שהדבר היה מועיל יותר.

"לגבי משרד הבריאות אני רוצה לומר שאנחנו נמצאים כל הזמן בממשק איתו, משום שביקשנו את שמות החולים, ולקח המון זמן עד שקיבלנו אותם בגלל צנעת הפרט וסיבות נוספות, ולכן אני חושב שהיה כאן חוסר תקשורת בין הרשויות של הציבור החרדי לבין השלטון המרכזי בנושא הקורונה".

בהמשך הראיון התייחס ראש העיר לנושא אפליית הבנות הספרדיות בעיר ואמר: "אין אפליה, הכל דמיונות. אני חושף כעת שאני בעד הקמת סמינרים חדשים, לספרדים ואשכנזים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר