השיטה של קייט מידלטון להטלת משמעת על הילדים

הדוכס והדוכסית מקיימברידג' מקפידים מאד לגדל ילדים צייתנים. יחד עם מריה, המטפלת של המשפחה, הם מחנכים אותם למופת, אך יש להם יכולת קסומה לעשות זאת בנעימות וברוך. כיצד? (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שיחה על הספה (או במקור, "Chat Sofa"), נשמע כמו פעולה שאנחנו עושות כשחברה באה לבקר בביתנו, אבל זו למעשה טכניקת הורות שקייט מידלטון והנסיך ויליאם נוקטים בה, לפי הדיווחים, בגידול ילדיהם: הנסיך ג'ורג' (6), הנסיכה שרלוט (5) והנסיך לואי (2).

אז מהי בעצם השיטה הזו? במשפט אחד: דרך פחות מענישה לשלוח את הילד לעמוד לפינה.

ה"סאן" מדווח כי לדוכס ולדוכסית מקיימברידג' יש דעות חזקות לגבי חשיבות הצייתנות של ילדיהם, במיוחד שהם לא אוהדים גדולים של שיטת "המדרגה השובבה", שבה, כשהילד מתנהג שלא כשורה, ההורה מבהיר לו באופן שאינו משתמע לשני פנים שמעשיו אינם מקובלים ולוקח אותו לפינת החדר, שם הוא יושב לבדו מספר דקות (בהתאם לגילו), חושב על מעלליו ובתקווה, מתנצל.

"אין שום 'צעד שובב' אבל יש צ'אט על הספה'", אמר גורם לעיתון. "הילד השובב נלקח מזירת הקטטה או ההפרעה וקייט או ויליאם משוחחים איתו בנחת. הדברים מוסברים והמתווה מסוכם והם אף פעם לא צועקים עליו".

לדברי המקור, וויל וקייט מטילים משמעת על הילדים לצד מריה בורולו, המטפלת שמלווה את המשפחה כבר שנים (כן, אפילו בזמן הסגר). המקור אומר, "קייט וויליאם, יחד עם מריה, מקפידים על הילדים, אך יש להם יכולת קסומה להיראות אחרת. זו פעולה צבאית, אבל לעולם לא הייתם מנחשים זאת, מכיוון שהם עובדים קשה על טיפוח ילדיהם ושלושתם נראים רגועים ומאושרים".

אף על פי שהדברים לא אושרו על ידי הארמון (לכן עליכם לקחת אותם בערבון מוגבל), זו לא הפעם הראשונה (וכנראה שגם לא האחרונה) שאחת הטכניקות של קייט עוררה השראה בקרב שלל הורים.

בין אם היא מדברת עם ילדיה, הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואי, או מפטפטת עם ילדים כחלק ממחויבויותיה המלכותיות, היא תמיד מתכופפת לפגוש את קו העיניים שלהם. מדוע? ובכן, יצירת קשר עין עם ילדים מטפחת תקשורת פתוחה. על ידי מפגש עין בעין, הדוכסית אינה מביעה את הדומיננטיות שלה ובמקום זאת מעודדת ילדים להתבטא בתנאים שווים לה.

מבריק, לא?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר