אחרי העיתונאי החרדי

שלח על דודי אמסלם: "איתו היו נאמרים דברים יותר חמורים"

כאילו לא די לבכיר 'יש עתיד' עפר שלח בחשיפה המאוחרת של התנפלותו הגסה על מגיש חרדי בטלוויזיה: כעת הוא מסתבך באמירה שעשויה להישמע כגזענית כלפי השר אמסלם (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עפר שלח ודודי אמסלם (צילום: Hadas Parush/Flash90)

אחרי שצעק "כלומניק" ו"אפס" על העיתונאי משה גלסנר מערוץ הכנסת, מוסיף היום (שלישי) ח"כ עפר שלח מ'יש עתיד' להסתבך, כאשר בראיון על מקרה זה אמר שעם ח"כ דודי אמסלם מהליכוד זה היה נגמר רע בהרבה.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף באתר ynet תיעוד מראיון של שלח בערוץ הכנסת לפני מספר חודשים, בו נראה שלח כשהוא מפוצץ את הראיון כאשר שנשאל על פרשת ההדלפות והחוקרים הפרטיים בקמפיין הבחירות של כחול לבן.

"אני מציע לך", צרח שלח על המראיין החרדי, "מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט. יש גבול. הראיון הזה מבחינתי נגמר. אני לא צריך להכחיש את הדבר הזה. יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם… חתיכת אפס שכמוך".

המגישים החרדים בהבהרה, אחרי הסערה (צילום: ערוץ כנסת)

כאמור הבוקר, במענה לשאלת ישי שנרב בגלי צה"ל "מה דעתך על הטענה שאם זה היה דודי אמסלם, זה לא היה נגמר בהתנצלות וביי?", אמר שלח: "אם זה היה דודי אמסלם במקומי, אני מניח שהיו נאמרים שם דברים הרבה יותר חמורים".

השר דודי אמסלם מיהר להגיב לו, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו - לצד הראיון הגנוז ההוא עם שלח: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר