תיעוד מבית החולים

נס בזכות הוספת שם? החתן המשותק הניע את גופו

זמן קצר לאחר שרב הוסיף לו שם, החל חולה הסרטן יוסף חיים, שחלק מגופו שותק בעקבות המחלה הקשה, להניע את אבריו - מול עיניה של ארוסתו הנרגשת. נס? צפו ושפטו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

אירוע יוצא דופן התרחש אתמול (שני) בבית החולים שיבא שבתל השומר, כאשר צעיר המשותק בחלק מגופו, החל להניע את אבריו, זמן קצר לאחר שנערך לו טקס הוספת שם.

החולה, בן למשפחה חרדית, הפך למשותק במהלך תקופת אירוסיו, בעקבות סרטן שהתגלה בגופו, והרופאים העריכו את זמן השיקום, שלו, כך שהשיתוק יחלוף, בשלוש שנים. אך כאמור, זה הגיע מוקדם בהרבה מהצפוי.

הצעיר החרדי החל להניע אברים בגופו, לאחר שנערך לו טקס שינוי השם: במהלך ביקור של 'משמחים', מארגון המתנדבים 'רחשי לב', הועלה על קו הטלפון רב, שהוסיף לשמו את השם רפאל, כסגולה לרפואתו.

זמן קצר לאחר מכן, החל כאמור יוסף חיים החולה להניע כמה מאברי גופו - כפי שניתן לצפות בתיעוד - כל זאת מול עיניה של ארוסתו וחלק מבני המשפחה, ששהו במקום.

"זה היה פשוט מצמרר ומרגש", מתאר ל'כיכר השבת' עד ראיה לאירוע: "רגע לאחר הוספת השם, החולה התחיל להזיז את היד, וזמן קצר לאחר מכן גם את שאר הגוף".

יודגש, כי למרות השיפור במצבו, חבריו פונים לעם ישראל ומבקשים להמשיך ולהתפלל עבורו. שמו המלא, לתפילה: רפאל יוסף חיים בן דבורית, לרפואה שלמה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר