"אין כלום"

מגייסת המרגלים מגיבה: "שב"כ פושט רגל"

בשב"כ חשפו היום כי ישראלית לשעבר, עיתונאית שהתחתנה עם לבנוני פועלת לגייס סוכנים עבור ארגון הטרור חיזבאללה בישראל, אך היא דוחה את ההאשמות ומגיבה בלעג (אקטואלי)

(צילום: תקשורת שב"כ)

ביירות חמוד, הישראלית לשעבר עליה נטען היום (שלישי) על ידי השב"כ כי היא מגייסת סוכנים עבור חיזבאללה, מגיבה בלעג להאשמות נגדה.

בדסק הערבים של כאן דיווחו כי בעמוד הפייסבוק שלה טענה חמוד כי מדובר באשליות בלבד, וכי רודפים אותה רק בגלל שהתחתנה לאזרח לבנון.

"הלוואי שהיו מביאים אותי בפני שופט והייתי אומרת לו בקול רם: "האם היית מקבל שמדינה מתערבת בנושא כמו עם מי הבת שלך רוצה להתחתן?".

היא הוסיפה כי מאז שנת 2013, חקרו אותה ולא מצאו כלום - כי אין כלום. "השב"כ פשט רגל וישראל היא מדינה פושטת רגל", הוסיפה.

בעלה, בלאל ביאזרי, הגיב מוקדם יותר בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "הישות הכובשת הזאת. עד כדי כך היא רפת שכל והוזה. פלסטין גדולה עליה מאוד".

מהשב"כ נמסר מוקדם יותר היום כי גילו את מגייסת הסוכנים לחיזבאללה במהלך חקירת 2 אזרחיות ישראליות ממג'דל כרום.

רכז השב"כ בשיחה עם הבעל (תקשורת שב"כ)

במסגרת החקירה אומת הקשר של השתיים לביירות וכן התקבל מידע על המפגש שקיימו בתורכיה ועל האופן בו פועל חיזבאללה באמצעות ביירות ובעלה על מנת לגייס ישראלים נוספים לפעילות עבור חיזבאללה. לאחר סיום חקירתן, שוחררו החשודות בתנאים מגבילים.

כחלק מפעולות הסיכול, יצר קשר רכז שב"כ עם בלאל בלבנון על מנת להזהירו, כי השב"כ מודע להיותם מגייסים עבור חיזבאללה, למרות הכיסוי העיתונאי אותו הם מציגים וכי עליהם לחדול מניסיונות גיוס של אזרחים ישראלים.

"שירות הביטחון הכללי ימשיך לפעול בנחישות לניטור וסיכול כל פעילות טרור או ריגול מצד ארגון חיזבאללה וכן מדגיש את החומרה הרבה המיוחסת לניצול האזרחות הישראלית לטובת סיוע בפעילות טרור וריגול", נמסר מהשב"כ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר