הקטל בכבישים

טרגדיה: נהרג בתאונה, שבוע אחרי החתונה

תאונה קטלנית היום בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 40, בין בסיס שיזפון לישוב שיטים, הביאה למותו של נהג הרכב, האברך שמואל חזן, חתן חרדי שהתחתן רק לפני שבוע (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

טרגדיה קשה: האברך שמואל חזן ז"ל נפטר היום (שלישי) בתאונת דרכים קשה שאירעה בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 40 סמוך לישוב שיטים.

שמואל ז"ל, התחתן רק לפני כשבוע. אביו הוא מראשי ישיבת ראשית חכמה, והוא התחתן עם בת ירון לוי, פעיל מוכר בש"ס, שהיה בעבר חבר מועצת העיר בית שמש.

נהג הרכב הפרטי נלכד בתוך הרכב, משם חולץ על ידי לוחמי האש מתחנת אילת, כשהוא ללא רוח חיים. 9 מנוסעי האוטובוס נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "יוספטל" באילת.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה. על פי החשד הראשוני עולה כי מדובר בתאונה חזיתית כתוצאה של סטייה מנתיב של אחד מכלי הרכב מסיבה שאינה ברורה.

אלדד רוזן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשמונה נפגעים קל ששהו באוטובוס שמעורב בתאונה”.

מדוברות כבאות והצלה באילת נמסר כי "צוותי הכיבוי אשר הגיעו למקום הבחינו בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס וכי במקום ישנם שני לכודים. לוחמי האש פעלו לחילוץ לכוד אחד מהרכב הפרטי ללא רוח חיים, כמו כן פעלו לחילוץ לכוד אחד מהאוטובוס במצב בינוני, לפי גורמי רפואה. לפני הגעת כוחות הכיבוי פונו מספר נפגעים נוספים על ידי צוותי רפואה של מד"א וצה"ל. בנוסף, בוצעו על ידי לוחמי האש פעולות לייצוב כלי הרכב ולניתוק מקורות אנרגיה על מנת לשלול סכנה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר