"שמרו על עצמכם"

עמי מימון חושף: "חליתי בקורונה; זה זוועה"

מגיש 'חידודון' ברדיו קול ברמה מספר ל'כיכר השבת' כי למרות שהקפיד על ההנחיות, נדבק בנגיף - אך לא יודע היכן, ויש לו מסר חשוב לציבור • דניאל סימן טוב: "זה השבית אותי" (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אחרי הדיווח כי שדרן בכיר ברדיו 'קול ברמה' נדבק בנגיף הקורונה, חושף הערב (שלישי) עמי מימון, מגיש תכנית יומית 'חידודון' ומנהל התוכן הקל בתחנה, כי הוא החולה בנגיף.

בהודעה ששיגר בקבוצת מוזיקאים, שם היו כמה שזלזלו בנגיף כתב מימון, "אני כבר 11 יום זוועת עולם. לא נושם. משתעל כמו כלב. חום גבוה. כאבים כל הגוף. כמו שתיקח חבל ותחנוק אותי קבוע. מי שמבלבל את המוח שילך לישון. ואני עדין במיטה. תפסיקו לזלזל".

"אין יום אין לילה. אין תנוחה. לעמוד, לשבת, לקום, לשכב, אין. כל האמיצים למיניהם, אני הקטן אומר: "היזהרו בדבריכם".

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוסיף מימון, "אני לא משדר כבר שבוע ברדיו עקב המצב הרפואי, מקווה לחזור לשדר בקרוב מהבית. אנשים צריכים להבין שזה לא צחוק, יש קורונה! תפסיקו לקרוא לזה 'שקר', תשמרו על עצמכם אני חולה בקורונה וסובל ויודע מה אני אומר".

"צריך להישמר מאוד ולשמור על הסביבה. אם היו אומרים לך שאתה צריך ללכת להזיק לחבר שלך, האם היית עושה את זה? אנשים חושבים שזה צחוק".

"לא יודעים ממי נדבקתי בכלל ומתי נדבקתי. שמרתי כל הזמן ללכת עם מסיכות, וגם אחרי שפתחו את בתי הכנסת המשכתי להתפלל בחצר של הבניין, תוך שמירת מרחק. עד כדי נזהרתי ובכל זאת נדבקתי. זה לא צחוק".

לסיום, מבקש שדר הרדיו הפופולרי מגולשי 'כיכר השבת' להתפלל לרפואתו השלימה של עמוס בן אידה.

דניאל סימן טוב, מי שהיה עורך התכנית של עמי מימון, נחשף אך הוא הערב וסיפר כי אחרי שלושה ימים בבית חולים, שוחרר היום לאשפוז ביתי: "הקורונה באמת משביתה את הבנאדם, ואני יכול להעיד עד כמה. אני לא נושם טוב, לא ישן טוב, לא אוכל טוב, אין טעם וריח".

סימן טוב הוסיף, "בהתחלה חששתי ואמרתי לחברים הקרובים שלי, להם הודעתי על כך, שלא יפרסמו. אולם, לאחר חשיבה נוספת, החלטתי לפרסם את זה. ובשביל שיזהרו ולא יזלזלו בהנחיות, כי הן מצילות חיים".

"לצערי, אנשים מזלזלים ולא בכוונה. חם וקשה להסתובב עם המסכה על הפנים.. אבל עדיין, זה מציל אותך ואת החבר שלך. אני נדבקתי ביום חמישי שעבר, ובשבת (טרם ידעתי על כך שנדבקתי) ישבתי ללמוד עם חברותא, ישבנו קצת פחות מ- 2 מטר קרוב לשעה, והוא לא נדבק ממני, כיון שהקפדנו על הכללים".

כזכור, כפי שדווח בשבוע שעבר ב'כיכר השבת', עמי מימון מהשדרנים הבכירים בתחנת הרדיו 'קול ברמה' והעורך שלו דניאל סימן טוב אובחנו כחולים בנגיף הקורונה.

לפני כשבועיים ערך מימון בתחנת הרדיו מסיבת פרידה לעורך התוכנית שלו 'חידודון' - דניאל סימן טוב שהחליט לפרוש אחרי מספר שנים בתפקיד. במסיבה השתתפו חלק מעובדי הרדיו, שנאלצו להיכנס לבידוד מניעתי בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר