תוכנית ייחודית כולל השמה

הקרן שמגדלת מנהיגות של גברים חרדים בהייטק

בימים אלו יוצא לדרך הרישום למחזור השני לתוכנית הייחודית לגברים מהחברה החרדית של קרן פורטלנד והאוניברסיטה העברית (לימודים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

מטרת התכנית לייצר קבוצת מנהיגות של גברים חרדים בהייטק, ללא פשרה על איכות התואר האקדמי תוך סיוע בהשתלבותם בחברות הייטק מובילות אשר שותפות לתכנית כבר משלב התכנון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות כאן >>

התכנית הייחודית כוללת מכינה ייעודית עם דגש על התכנים הנלמדים במהלך התואר , ולאחר מכן לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה העברית במסלול מותאם, הכולל תמיכה אקדמית צמודה לאורך כל הדרך ,מעטפת חברתית ותמיכה פיננסית אשר מאפשרות לסיים את התואר בהצטיינות.

לקראת סוף הלימודים, קרן פורטלנד תלווה את הסטודנטים בהשתלבות במשרה הראשונה, בשכר התחלתי גבוה. זהו, למעשה, שלב ראשון במסלול מקצועי מאתגר עם אופק ניהולי. כמו כן, בוגרי התכנית מצוידים בכלים והמיומנויות הבסיסיים הדרושים להקמת יוזמות הייטק, אשר יאפשרו להם להיות פורצי דרך בעתיד גם בתחום היזמי.

פרופ' נעם ניסן דיקן ביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב באוניברסיטה העברית סיפר כי הוא נרגש מאוד להציע לסטודנטים חרדים תכנית ללימודי מדעי המחשב ברמה הגבוהה ביותר, מבלי להתפשר על הסטנדרט האקדמאי, בשילוב מעטפת כלכלית, חברתית, ולימודית משמעותית.

מיכל ברק, מנהלת היחידה לגיוון באוניברסיטה העברית מסרה כי האוניברסיטה העברית רואה במגוון תנאי להמשך המצוינות האקדמית שלנו. "אנחנו פועלים על מנת שכל סטודנט וסטודנטית מכל קהילה וקבוצה בחברה בישראל ימצו את הפוטנציאל הטמון בהם".

כאמור התכנית שמה דגש מיוחד על פיתוח קריירה בחברות ההייטק המובילות. עינת מקמורי אהרן, שותפה בקרן פורטלנד, מציינת: "אנו סבורים כי ישנם יחסי גומלין בין החברה החרדית לעולם ההי טק כאשר עצם. ההשתתפות בעולם ההייטק טומן בחובו פוטנציאל כלכלי משמעותי לחברה החרדית, ומהצד השני לחברה החרדית פוטנציאל השפעה אדיר על הכלכלה הישראלית. אנו מאמינים כי שינוי אמיתי ייווצר על ידי קבוצת מובילים אשר משלבים גם מקצועיות רבה ולומדים במקום הטוב ביותר, תוך היכרות עמוקה עם העולם החרדי".

נותרו מקומות בודדים בתכנית הייחודית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר