"כאוס מטורף"

השף החרדי חיים בורנשטיין נשלח לשווא לבידוד: "נגרם לי נזק רב"

מאז חזרו איכוני השב"כ למלחמה ב'קורונה', מתרבות התלונות על שליחה לבידוד - לשווא. השף החרדי חיים בורנשטיין, ניסה לתפוס את משרד הבריאות - אך ללא הצלחה: "כאוס" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
השף חיים בורנשטיין (צילום: שניאור שיף)

סערת איכוני השב"כ נמשכת: מאז יום חמישי, עת חודשה פעילות איכוני השב"כ בטלפונים הסלולריים של מאות חולי הקורונה החדשים שהתווספו בכל יום - עשרות אלפי ישראלים קיבלו הודעות המחייבות אותם להיכנס לבידוד.

אלא שלפחות בחלק מהמקרים, הנדרשים לבידוד טוענים כי אין לכך שום סיבה. מאמציהם לפנות למשרד הבריאות בכדי להסביר ולהוכיח שלא שהו במחיצת חולי קורונה - עלו בתוהו.

כזה הוא השף החרדי חיים בורנשטיין שמספר ל'כיכר השבת' כי "קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות על כך שהייתי ליד חולה מאומת לפני כ-10 ימים, מהבירור שעשיתי, בשעות האלו הייתי בפגישה עם בן אדם אחד - שהוא לא קיבל את ההודעה הזאת".

בורנשטיין מספר על הנזק הרב שנגרם לו: "יש לי אירועים השבוע שהייתי צריך לבטל או למצוא מחליף, נגרם לי נזק כלכלי עצום. אין עם מי לדבר במוקד של משרד הבריאות, המוקד לא זמין ולא עונים שם. אני מכיר עוד עשרות אנשים שקיבלו הודעות להיכנס לבידוד בזמן שבאותו הזמן הם בכלל היו במקומות אחרים, יש פה כאוס מטורף".

השף חיים בורנשטיין (צילום: שניאור שיף)

"בתור עצמאי שאף אחד לא איכפת לו מהפרנסה שלי ומהעבודה שלי, לפחות שיתנו אפשרות לדבר עם מישהו או להסביר מה קורה", הוא מתחנן, "שלחתי טופס ביטול באתר ומי יודע מתי אקבל תשובה. אני לא שכיר שפשוט מודיע לבוס שאני לא יכול להגיע, יש לי מחויבות ללקוחות שלי".

בורנשטיין מסכם בעגמומיות את המצב: "בקיצור, השף בבידוד מוחלט, שומר על החוק כמו שצריך, וכנראה עכשיו החוק לא ממש שומר עלי. אירועים שהתבטלו, לקוחות מאוכזבים ואני בלי שום דבר שאוכל לעשות בנידון".

בשב"כ הפנו אותנו אל משרד הבריאות, משם לא התקבלה תגובה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר