נכנעים לפופוליזם

הרב רגובי: התנהלות הנציגים החרדים - מסכנת חיים

"ההתנהלות שלהם סביב משבר הקורונה מסכנת חיים, במקום לרוץ לרבנים ולדפוק על השולחן, הם מתחרים ביניהם מי יגדיל את מספר המתפללים בבתי הכנסת", תקף הרב רגובי (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הרב שמעון רגובי, (צילום: ללא קרדיט)

היועץ הרפואי, הרב שמעון רגובי, יו"ר ארגון מזור, תוקף את התנהלות הפוליטיקאים החרדים סביב משבר הקורונה. לדבריו הם נכנעים לפופוליזם ומובילים קו מסוכן שנשלם עליו ביוקר.

לדבריו: "ההתנהלות שלהם סביב משבר הקורונה מסכנת חיים. במקום להוביל ולקדם את צמצום מספר האנשים במרחבים הסגורים, הם נכנעים לפופוליזם ומובילים קו מסוכן שנשלם עליו ביוקר".

"במקום לרוץ לרבנים ולדפוק על השולחן", תקף הרב רגובי: "הם מתחרים ביניהם מי יגדיל את מספר המתפללים בבתי הכנסת ומי יקטר יותר על אנטישמיות. זו לא התנהלות אחראית של שליחי ציבור. התפקיד שלהם הוא לתווך לציבור את חומרת המצב ולא להיכנע לפופוליזם. זה עלול לעלות לנו בדמים".

לדבריו, "מגמת ההידבקות בריכוזי המגורים במגזר עולה בקצב מטריד מאוד. על מנת להשטיח את עקומת הנדבקים, עלינו לחזור ולעשות את מה שנעשה בגל הראשון וזה לצמצם למינימום ההכרחי את ריכוז האנשים במרחבים הסגורים ככל הניתן ולא להפך. ההתחכמויות והמאבקים להגדיל את מספר השוהים במוסדות השונים יעלו לנו ביוקר. בפיקוח נפש לא משחקים".

הרב רגובי מזהיר מתפילה בבית הכנסת

כזכור, בשבוע שעבר דחף יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, לאשר את פתיחת בתי הכנסת עם 50 מתפללים וזה לאחר שבמשרד הבריאות ובמל"ל ביקשו להטיל מגבלה של 20 מתפללים בלבד.

לדברי דרעי" |לא ייתכן שבמסעדות, ברים ומועדונים שהסכנה שם גדולה שבעתיים, אפשר יהיה להכניס 50 איש ולבתי כנסת ייכנסו רק 20. במועדונים לא מקפידים על מרחק ולא כולם עוטים מסיכות. בבתי הכנסת לא אוכלים, אין ריקודים והמתפללים מקפידים על חבישת מסיכות, ריחוק חברתי ושמירה מלאה על ההנחיות. ואותם רצו להגביל ל-20 איש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר