הבחור הובא למנוחות

האח השכול גילה: "נמצאה תרופה, אבל נגזרה הגזירה". האזינו

בהלוויתו הכואבת של הבחור רפאל קראוס ז"ל בן ה-32, בן רבה של הקהילה בירוחם, חשף אחיו בהספדו כי נמצאה תרופה חדשה לסוג הסרטן ממנו סבל - אך היה זה מאוחר מדי (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ההספד והגילוי (תמונה ראשית, אילוסטרציה: משה מזרחי)

בסוף השבוע האחרון הובא למנוחות הבחור החשוב רפאל ברוך מנחם קראוס ז"ל (32), בנו של רב הקהילה החרדית בירוחם הגאון רבי מרדכי יהודה קראוס, לאחר שסבל ממחלת הסרטן במשך שנים ארוכות.

הלוויתו של המנוח ז"ל, בוגר ישיבות בית מאיר ומיר שנפטר מהמחלה הקשה, יצאה מרחבת ישיבת מיר, שם ספדו לו ראש הישיבה הגר"י אזרחי ובני המשפחה.

"במקום לעמוד בחתונה שלו, אנחנו צריכים להספיד אותו", פתח אחיו את הספדו בכאב. "כמה תפילות התפללנו, ובאמת זכינו לראות הרבה ניסים במשך השנים".

האח השכול גילה: "כשהיה נראה שאבדה תקווה, מצאו תרופה חדשה - אבל נגזרה הגזירה... אנחנו בטוחים שכל התפילות והקבלות נזקפות עכשיו לזכותו למעלה".

"הקב"ה עושה מצב כזה, כדי לעורר. וכמה שיותר קרובים אל הנפטר, צריכים יותר להתעורר. כל אחד יודע במה הוא צריך להתחזק. אצלו ראינו, שגם מתוך קושי עצום כזה, המשיך בעבודת ה' ובעבודת המידות".

המנוח ז"ל (צילום משפחתי)

הוא הוסיף בכאב: "לכל אחד יש מעלות, אבל בזמנים של קושי כל מעלה הרבה יותר נחשבת. ראיתי את הלב הטוב שלו: כמה שהיה לו קשה, חשב על אחרים והשתתף בכל השמחות של כולם בלב שמח. בכל פעם שהיינו באים לבקר אותו, היה אומר לי /חבל מאוד שלא ישנת...' מאוד כאב לו".

"בשנים האחרונות, שהיה לו יותר קשה, הוא לקח על עצמו פרויקטים של הספק: היה מביא מניין לעשות סיום על מסכת בבית. והעניין של כיבוד אב ואם - הייתה אצלו הערצה מיוחדת לאבא ולאימא, והשתדל שלא לצער אותם", סיים האח השכול.

האזינו להספד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר