בעקבות חשיפת 'כיכר'

אוריאל בוסו שילם את הקנס - ויגיש הצעת חוק בנושא

חבר הכנסת הטרי מש"ס, נחשף לסיפור שפורסם ב'כיכר', על הנערה בעלת הצרכים המיוחדים - שהושפלה. בוסו החליט להירתם ולסייע; יגיש הצעת חוק ושילם את הקנס מכיסו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה וחבר הכנסת בוסו (צילום: כיכר השבת)

חבר הכנסת הטרי מש"ס, אוריאל בוסו, החליט להתגייס לטובת הנערה בעלת הצרכים המיוחדים - שהושפלה באוטובוס, הוא הצליח לאתר את הורי הילדה, שילם את הקנס ומתכנן להעביר הצעת חוק שתטפל בהתעללות בבעלי הצרכים המיוחדים.

מוקדם יותר היום, פורסם ב'כיכר השבת', המקרה המזעזע על נערה בעלת צרכים מיוחדים, שנאלצה לעבור השפלה לעיני עשרות נוסעי האוטובוס בשל כך ששכחה ל'תקף' את כרטיס הרב-קו.

מי שנחשף לפרטי המקרה, והחליט להירתם לסייע לנערה 'המיוחדת' ולפעול למניעת מקרים דומים, הוא חבר הכנסת הטרי של ש"ס, אוריאל בוסו, ביחד עם נתי מור יוסף מצוות לשכתו.

בוסו שילם את הדו"ח מכיסו

וכך מספר בוסו: "שמעתי על הסיטואציה המביכה והצלחנו בסייעתא דשמיא לאתר את שמה של הנערה והמשפחה - בדרך לא דרך".

"מיד התקשרתי לאמא שלה ושוחחתי איתה, היא הייתה ממש שבורה מהאירוע, קיבלתי ממנה את צילום הדו"ח, והבטחתי לה שבכוונתי לטפל ככל שיידרש למנוע את החרפה הזאת והטראומה בה מוצאים את עצמם בעלי צרכים מיוחדים ע"י אנשי פיקוח נטולי רגש וזה לא משנה לאיזה גוף הם משתייכים".

בוסו לא הסתפק בכך, ובכוונתו לקיים הצעה לסדר דחופה בעניין, במליאת הכנסת. "זאת בכדי להציף את הנושא כמה שיותר שיבינו שהדוח או הקנס פה הם לא 'האישו'".

נאום ההשבעה של בוסו - בשבוע שעבר (צילום: ערוץ כנסת)

"אלא, צריך לדעת שיש פה משקעים רבים שלוקחים איתם - אותם נערים ונערות מסכנים חסרי ישע, תפקידנו כנבחרי ציבור להיות להם ולמשפחות שלהם לפה ולאוזן קשבת", מסכם בוסו.

הדו"ח שהנערה קיבלה

ל'כיכר השבת' נודע, כי בוסו, החליט לשלם מכיסו הפרטי על הקנס שקיבלה הנערה בסך 100 ש"ח, אולי מדובר בסכום פעוט, אך זו אמירה חשובה של נבחר ציבור שהחליט לטפל בסיפור מכל ההיבטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר