התקבלה בכבוד. צפו

השרה ינקלביץ ועיריית בני ברק סיכמו על שיתוף פעולה ייחודי בין החרדים למשרד התפוצות

לראשונה: השרה עומר ינקלביץ' תשלב את הציבור החרדי בפרויקטים של משרד התפוצות. המהלך סוכם בפגישה שקיימה עם ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין • צפו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' סיירה היום (שלישי) בבני ברק, נפגשה עם ראש העירייה הרב אברהם רובינשטיין, ביקרה בחמ"ל הקורונה ובמתחם הבדיקות הסרולוגיות, סיירה בחנויות ובעסקים, שוחחה עם תושבים וסיימה את ביקורה בסיכום על שיתוף פעולה ראשוני מסוגו לטובת הציבור החרדי.

רובינשטיין והשרה הגיעו לסיכום, לפיו הציבור החרדי ישולב לראשונהבפרויקטים של משרד התפוצות, במטרה לחזק את הזהות היהודית ואת הקשר בין יהדות התפוצות לבין תושבי ישראל.

השניים אף שוחחו בפגישתם על האתגר הגדול של קיום יהודי בתפוצות, על סכנת ההתבוללות ועל "הצורך לחזק ולחבק את אחינו בתפוצות ולפעול במשותף למען עתיד העם היהודי".

בפגישה, בה השתתפו גם סגן ראש העיר מנחם שפירא, חבר המועצה משה מורגנשטרן, מנכ"ל העירייה שמואל ליטוב ומנהל מטה החירום אריק אדלר, אמרה ינקלביץ': "הציבור החרדי הוא חלק בלתי נפרד מהציבור בארץ. דווקא כציבור אמוני, צריך להיות לו תפקיד וחלק במאמץ העולמי לשמירה על יהדות העולם".

"שיתוף הפעולה שנרקם עם עיריית בני ברק הוא צעד מבורך", הוסיפה השרה מ'כחול לבן', "ואני מודה לראש העיר רובינשטיין על קבלת הפנים המכובדת ועל ההירתמות והרצון לפעילות עם יהדות התפוצות. המאמץ המשותף לכולנו לשימור הקהילות היהודיות בעולם, הוא קריטי, ובכוונתי כאמור לפעול לשילוב הציבור החרדי בפרויקטים השונים במשרד התפוצות".

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין סיכם: "ממלכת התורה והחסידות בני ברק מאירה ושזורה בחיי העולם היהודי כולו, והחיבור לפעילות המשרד יסייע לקהילות התורה בעולם היהודי כולו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר