בתגובה לאישום

השוטר שמשך פאות: תגובה אינסטינקטיבית

השוטר שתועד מושך בפאותיו של עצור חרדי הגיב לכתב האישום נגדו, והסביר את מעשהו: "חש שהוא מאבד שליטה. הצטרפו חרדים נוספים בכוונה להפריע להובלה", טוען (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עורכת הדין אירית באומהורן, המייצגת את השוטר שתועד מושך את פאותיו של מרדכי קרויזר בעת שנעצר לשווא בבית שמש, הגישה את תגובתו לבית משפט על כתב האישום שהוגש נגדו.

על מעצרו של קרויזר הוא טוען כי הם פעלו בהתאם להנחיות המשטרה, וטוען כי בעת שהוביל אותו לניידת - הנאשם אחז במתלונן אך לא הצליח להשיג שליטה ואחיזה יציבה בו.

את משיכת הפאות הסבירו כך: "הנאשם שחש כי הוא מאבד שליטה בשל אחיזה לא יציבה, ובד בבד הצטרפו חרדים נוספים בכוונה להפריע להובלה, כתגובה אינסטינקטיבית לתפוס בדבר מה נוסף, אחז בפאה השמאלית של המתלונן לפרק זמן קצר עד שהסתיימה ההובלה".

כזכור, לפי כתב האישום נגדו, "ביולי 2019 במהלך פעילות משטרתית בבית שמש, בעת שהוביל עצור לניידת, לפת השוטר בפאת ראשו של המתלונן והמשיך בהובלתו לכיוון הניידת באמצעות משיכה בפאה".

"במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין, בנוסף עשה הנאשם מעשה בכוונה לשבש הליך שיפוטי", נכתב בכתב האשיום.

בסרטון שנחשף ב'כיכר השבת', נראו רגעים מזעזעים ממעצרו של קרויזר, כאשר בעודו מובל אל הניידת, כשסביבו מספר שוטרים - ולמרות שאינו מתנגד כלל למעצר וצועד יחד עם השוטרים תוך שידיו כבולות בידיהם ללא אזיקים, לפתע - אחד הבלשים מושך בחוזקה בפאותיו.

בשיחה עם "כיכר השבת", שחזר קרויזר בכאב: "הוא משך לי את שתי הפאות, זה היה אירוע מביש וכואב, אם הוא היה מושך עוד טיפה - הפאות שלי היו נקרעות. לא יכולתי לעשות כלום, גם לא להתנגד, כי אז היו אומרים שתקפתי שוטרים". לדבריו, "הרגשתי נורא מבוזה, הרגשתי שהיהדות שלי בסכנה, לא חוויתי אירוע כזה שמושכים לי בפאות, זה היה כואב ומבזה. זה ניסי ניסים שהכל צולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר