מעצרו הוארך

חרדי נעצר בחשד להתעללות חמורה בילדיו

המשטרה הציגה בפני בית משפט סרטונים המתעדים את מעשיו החמורים של ההורה, החשוד בין היתר כי התעלל בילדים בני 2, 3 ו4 במשך תקופה, הכה וקשר אותם (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90 )

התעללות חמורה בילדים או הלשנת שווא בשל סכסוך בין בני הזוג? בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) מעצר של חרדי החשוד בהתעללות בילדיו.

מדובר בהאשמות חמורות ביותר כלפי החשוד, כאשר חלק מהטענות נגדו אינן ראויות לפרסום. בין היתר נטען כי הכה את ילדיו וקשר אותם באזיקונים.

מדובר בילדים קטנים בני שנתיים, שלוש וארבע. המשטרה אף הציגה בפני בית המשפט סרטונים המתעדים לכאורה חלק ממעשיו החמורים של ההורה.

מנגד, החשוד ועורך דינו טענו כי מדובר בהלשנה של אשתו. החשוד פנה ביוזמתו לשופטת ואמר לה "הסרטון הזה אני יכול לעשות אותו גם. היא אומרת לו "את האזיקון אתה שם על העיניים". למה אין לו סימן על הצוואר אם שמתי לו על הצוואר. אין לי אזיקונים בבית. אין לו שום סימנים של אזיקון".

"ועוד דבר, אני מגדל את הילדים האלה מגיל 0. אני מכין אוכל ומקלף להם פירות וירקות. יכול להיות שהיא עשתה וצילמה את זה. יש פה ילדים קטנים שמשחקים ביחד".

עורך דינו ביקש לשחרר אותו, והוסיף לצד הטענות כי מדובר בסכסוך בין בני זוג את העובדה שהוא משתף פעולה עם החוקרים ולא יכול לשבש את החקירה.

השופטת זוהר דיבון סגל קבעה בהחלטתה כי "כי קיים חשד סביר לפיו החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו", וכי "מחומר חקירה עולה תמונה מזעזעת לפיה תקף החשוד את ילדיו, קשר אותם באזיקונים באופן שכיסה את הצוואר והעיניים, היכה את אחד הילדים עד שנזל דם מפיו. כתוצאה ממסכת התעללות זו נגרמו למי מהילדים חבלות".

"שמעתי בקשב רב את טענות ב"כ החשוד והחשוד עצמו ביחס לעלילת שווא, שכן התלונה נמסרה על-ידי אשתו, עמה נמצא בסכסוך. טענות אלה אכן מחייבות בירור ואולם אין בהן כדי לכרסם בעצמת החשד בשלב זה".

היא הוסיפה כי "חומר החקירה כאמור נתמך בעדויות בתיק החקירה, סרטונים, תיעוד החבלות וכן דיווח מטעם הרווחה. נתונים אלה מלמדים על מסוכנות גבוהה ביותר. כמו כן קיים חשש מובהק לשיבוש הליכי חקירה".

לכן האריכה את מעצרו של החשוד החרדי ביומיים, בניגוד לבקשת המשטרה שביקשה הארכת מעצר של ארבעה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר