טור אישי

השנאה החולנית // שמואל קורייב

גם בי השנאה החולנית ושטיפת המוח התקשורתית פגעה היום. אבל את הלחי השנייה לא נגיש! לא נלך כצאן לטבח! לא יבזו אותנו ולא יסתמו לנו את הפה בחסות הקורונה (מאמרים)

שמואל קורייב | כיכר השבת |
שמואל קורייב (צילום: מתוך פייסבוק)

גם בי השנאה החולנית ושטיפת המוח התקשורתית פגעה היום.

אקדים ואומר, אני מתגורר מילדות בחולון, עיר בעלת בסיס מסורתי ולא מעט דתיים וחרדים; רובם בעלי תשובה. כאן לא נמצאים כמעט חיכוכים בין המגזרים, העיר הולכת ומתחזקת, עסקים הופכים למהדרין בהמוניהם, השכנות בין רוב התושבים טובה והמון אור דולק בכל פינה.

לפני מספר ימים, פרסמה העיתונאית אפרת פינקל על בחורה באוטובוס שפגעה בה, באומרה "את חרדית מבני ברק? אל תשבי לידי". בתגובה, פינקל ענתה לה כיאות ולא ויתרה. כמו שצריך. קראתי ואמרתי: וואלה מעניין אם זה יקרה לי מה אני אעשה? אבל לא דמיינתי שזה יגיע גם אליי.

אני לתומי חשבתי שהמראה הלא הכי חרדי שלי, לא שחור לבן, כיפה לא בדיוק שחורה לרוב, בעיר סבבה יחסית - לא יזיקו לי כמו לאחיי החרדים הארד קור מהערים החרדיות; אבל כנראה שלשנאה יש חוקים משלה.

הלכתי לפני שעה קלה לקנות בננות וחלב (שייקים, כן) בסופר קטן ליד הבית, כיכר סטרומה. בסופר היו הבעלים, בעל תשובה חם ומתוק, עובד חרדי ועובד שאינו, אישה חילונית מבוגרת (50+) ועוד 2 חרדים מבוגרים (של חולון. זה לא שחור לבן. זה כיפות שחורות, בלי זקן ובגדים צבעוניים).

באתי לקופה, שם נמצא הבעלים בעל הכיפה השחורה, האישה הנ"ל לידי במרחק 2 מטר בערך, עם מסכה בלויה על הסנטר ואני עטוי במסכה עד העיניים (כי פחות נכנסים לי אדים כך).

לפתע היא פונה אליי ואומרת לי: "תתרחק ממני בבקשה כמה שיותר". אמרתי לה: "סליחה? למה?" היא אומרת לי: "אתה יודע בדיוק למה!!!". אמרתי לה: "גברתי, דבר ראשון תעטי מסכה על הפנים כמו שצריך ולא על הסנטר - ככה לא תצטרכי שיתרחקו ממך, דבר שני אני רחוק ממך מעל 2 מטר ועוד חצי דקה נתרחק לגמרי".

היא כנראה חשבה שאגיש לה את הלחי השנייה, ואמרה לי: "העיקר הכיפה על הראש שלך, יא שמן אחד. כולכם ככה, עושים צרות למשטרה ומחלות במדינה...".

בעל הסופר ושני החרדים שלצדי לא האמינו למשמע אוזניהם. היא אשכרה קונה בסופר של אדם דתי ותוקפת אדם כמוהו מול פניו? הוא ניסה להרגיע אותה באומרה: "גברת, הוא יכול להיות הבן שלך, לא יפה ככה לדבר, למה ככה?".

אני האמת לא הכי נעלבתי (אם הייתם רואים אותה, הייתם מבינים למה), אבל בכל זאת, למען אחיי החרדים, ובשביל להראות לה שאנחנו לא פראיירים יותר, נזכרתי באפרת פינקל ופשוט יצאתי על הגברת החלאתית הזאת כמו שאני יודע.היא לא ידעה מה לענות, עזבה את המוצרים ואמרה שהיא הולכת להתלונן עליי במשטרה.

על מה? ימים יגידו!
---
את הלחי השנייה לא נגיש!

לא נלך כצאן לטבח!

לא יבזו אותנו ולא יסתמו לנו את הפה בחסות הקורונה ובחסות תחלואי החברה ושנאת החינם מבית היוצר של הפוליטיקאים מלאי הרעל וחלק מאנשי התקשורת והצייצנים למיניהם!

אנחנו כאן כדי להישאר, להתרבות, להיות טובים ככל האפשר, ולשים פס על שונאינו ומבקשי רעתנו כמה שאפשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר