'גומל החסדים' שוחרר

תקף את האישה, כשילדיה הקטנים היו בבית

למרות שהודה במיוחס לו, האיש שהתחזה ל'גבאי צדקה' ותקף נשים חרדיות בתוך ביתן - באחד המקרים כאשר גם ילדיה בדירה באותה שעה - שוחרר למעצר בית בהסכמת הצדדים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בית המשפט שחרר למעצר בית את תושב ראשון לציון שנעצר לאחר שתקף נשים באופן מזעזע בביתן, כשהציג עצמו כאיש חסד שבא לתמוך בהן כלכלית.

כזכור, לפני כשבוע וחצי התלוננו שתי נשים מאזור המרכז, כי עובד העירייה בן ה-58 הגיע לביתן "במסגרת פעילות גמילות חסדים, ובאמתלה של עזרה על רקע מצוקתן, ביצע את העבירות הקשות".

הוא נעצר, ובהמשך נדחתה בקשתו לאסור את פרסום פרטיו אלו מחשש ש"ייגרם נזק בלתי הפיך לו ולבני משפחתו, משום שעסקינן באדם חרדי שילדיו לומדים בתלמוד תורה", כדברי סנגורו.

ההחלטה האחרונה, על שחרורו למעצר בית, באה בהסכמתם של הצדדים - המשטרה והסניגוריה - למרות שהוא הודה במיוחס לו ועל אף שבבית המשפט כתב עליו השופט בדיון קודם: "קשה להגזים במסוכנות העולה מהמעשים שלו".

למרבה הזעזוע, נחשף בבית המשפט כי באחד מהמקרים התקיפה אירעה בעוד הילדים, בני שנתיים, שלוש וארבע, היו באחד מחדרי דירת האישה.

עוד גילה נציג המשטרה, כי בין שתי הארכות המעצר שכבר אושרו לחשוד, נגבתה עדות גם מהאישה השניה בה הוא פגע, בנוסף לראשונה שהתלוננה מלכתחילה.

כמו כן, התברר כי "גבאי הצדקה" הספיק לפני שנעצר למחוק ממכשיר הטלפון שלו הודעות הרלוונטיות לחקירת המשטרה, וכי נעשים מאמצים לשחזר אותן.

דבריו של עו"ד בסרגליק (באדיבות המצלם)

כזכור, עם מעצרו של "גומל החסדים" (כהגדרתו בבית המשפט) מסר פרקליטו עו"ד אייל בסרגליק ל'כיכר השבת', כי "מדובר בעלילת דם כוזבת: מרשי איש ישר, שמחלק מזון, אוכל ותרומות לנזקקים".

"למרבה הצער, עניין זה נוצל לצורך תלונה כוזבת אודותיו. המשטרה ביקשה ארבעה ימי מעצר, ובית המשפט לא מילא את בקשתה. חפותו של מרשי תתברר בהמשך", הוסיף עורך הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר