בתוך 48 שעות

הוחלט: פינוי מאסיבי של חולי ביתר עילית למלונית

מנסים למזער נזקים: הסגר שהוטל בצהרים, למשך שבוע, על העיר ביתר עילית, עורר זעם רב בקרב התושבים, ובישיבת חירום הוחלט כעת על 'מלונית' לפינוי מהיר של חולים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ישיבת החירום, היום (צילום: דוברות עיריית ביתר)

התלונות הרבות המגיעות מהעיר ביתר עילית, על כך שהוטל עליה סגר למשך שבוע, בעוד החולים נותרים בשטחה, עשו את שלהן: ב-48 השעות הקרובות יפונו החולים ל'מלונית החלמה' בכינר.

בעיריית ביתר עילית הודיעו, כי "לאחר פניות חוזרות ונשנות מצידו של ראש העיר מאיר רובינשטיין, נציגי המועצה לבטחון לאומי, פיקוד העורף ומשרד הבריאות הגיעו כעת לישיבת חירום".

"בישיבה סוכם", כאמור, "על הקמת מלון ייעודי לחולים מביתר עילית - מלון 'כינר' - והוחלט על מאמץ פינוי מסיבי של חולים מהעיר ב-48 שעות הקרובות".

רובינשטיין הגיב לכך ואמר: "אני שמח שהרשויות מתעוררות. לצערי הסגר עדיין לא הוסר אבל נפעל בשילוב ידיים לפינוי החולים מהעיר, לצמצום התחלואה בתקווה שהסגר יוסר מעלינו בקרוב".

"פשע בל יתואר!"; הבריחה והכעס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מוקדם יותר היום סיפרו תושבים בעיר ל'כיכר השבת' על כעסם. אליהו כהן, אחד מהם, הסביר: "מישהו בכלל דאג שמי שצריך פה לקבל אישורים, יקבל אותם? באו בשעה 23:00 והודיעו שיהיה סגר, בלי להודיע קודם לא לחולים, לא למבודדים ולא לאף אחד. זה פשע בל יתואר!".

"אנחנו מרגישים מאוד פגועים. כשבתל אביב היו חולים, אף אחד לא דיבר על זה... פה לא באו ובדקו מי יכול לעמוד בסגר ומי לא, זה נקרא לבוא ולהנחית. אני נפגע קשות מזה, כי כבר מהגל הראשון קשה לי עם הפרנסה, ועכשיו לא אוכל לצאת כל יום לעבודה שלי בירושלים, כי צריך להיות 'עובד חיוני' בשביל זה...", הוא מוסיף.

תושב אחר אמר במרירות: "החרדים אוהבים שדופקים אותם... הם הולכים להיבדק בצרורות. חילוני צריך להביא משכורת הביתה, אז בחיים הוא לא יילך להיבדק. כל מי שפה, תראה 200 מכוניות, יוצאים מהעיר בגלל הסגר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר